چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
۰ نفر

مسافران ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی و ساکنان ۲شهرک فرهنگیان و آزادی از این پس راحت و مطمئن می‌توانند از مسیری زیبا و سبز تردد کنند. این مسیر که نامش باغ‌راه است حدود ۶۰۰ متر طول دارد

باغ راه مترو ورزشگاه آزادی

به گزارش همشهری آنلاین، این باغ‌راه که از کنار ۲شهرک فرهنگیان و آزادی می‌گذرد قرار است در دهه فجر همزمان با  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری برسد.

«محمدرضا پوریافر» شهردار منطقه۲۱ درباره این پروژه گفت: «با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان برای ایمن‌سازی، ساماندهی و مناسب‌سازی مسیر تردد مسافران ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی به شهرک فرهنگیان و آزادی که در مجاورت این ایستگاه قرار دارد، احداث باغ‌راه در حریم فضای سبز آزادراه شهید محمدحسین فهمیده در ۳ مرحله در دستور کار قرار گرفت.» به گفته این مسئول  تاکنون ۲مرحله از احداث باغ‌راه به طول ۳۵۰ متر به پایان رسیده و  عملیات عمرانی مرحله سوم  هم آغاز شده است. پوریافر پیش بینی کرده‌ تا در روزهای دهه فجر این طرح به بهره‌برداری برسد. بخش سوم این باغ‌راه ۲۵۰متر طول دارد و تاکنون  ۷۰درصد کار پیشرفت داشته است. شهردار منطقه ۲۱ افزایش رفاه شهروندان منطقه و ارائه خدمات بیشتر به آنها را  در الویت طرح‌های اجرایی شهرداری منطقه بیان کرد.

کد خبر 736723

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha