سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و آلودگی هوای ۴ شهر بزرگ خبر داد.

بارش برف

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اعلام کرد که طی ۳ روز آینده در ارتفاعات البرز رگبار پراکنده برف، در سواحل دریای خزر ، جنوب فارس، بوشهر، ارتفاعات زاگرس واقع در کرمان، یزد و غرب هرمزگان افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد. 

پنجشنبه (۶ بهمن) در استان‌های مازندران، گلستان همچنین در فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، غرب هرمزگان، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و شرق کرمان بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.  

جمعه (۷ بهمن) در برخی مناطق استان فارس، کرمان، هرمزگان، جنوب بوشهر، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، کرمان و یزد بارش پراکنده ادامه خواهد داشت همچنین با گذر امواج تراز میانی جو در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب ابرناکی و بارش باران و برف رخ می‌دهد. 

طی این مدت در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اصفهان و اراک افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.  

طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه (۴ تا ۶ بهمن) شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و مناطق دور از ساحل دریای عمان در بعضی ساعات مواج و متلاطم خواهند بود. 

کد خبر 736720

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    6 3
    کانال های زراعی خوراسگان اصفهان خشک است زیرا زاینده رود اصفهان خشک است و دریچه های سد زاینده رود اصفهان را باز نمی نمایند تا از خشکی دراید و الودگی هوا در کلان شهر صنعتی اصفهان بسیار زیاد می باشد. اگر دریچه های صد زاینده رود اصفهان باز شود - شاید برف و باران در این ناحیه بیشتر بشود و کانال های زراعی خوراسگان نیز از خشکی درایند. کانال های کشاورزی و زراعی خوراسگان اصفهان و همدانیان و نواحی مریوطه نیاز به لای روبی نیز دارند تا تمیز بشوند و مردم از انها استقبال بنمایند. تا اب و هوای کلان شهر صنعتی اصفهان خوب بشود و از الودگی و مریضی و کرونا و بیماری و سرما خورده گی و...... در بیاید.
  • بهار IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    6 2
    هیچ کس به فکر اصفهان نیست!
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      1 4
      نبایدم باشن مگه اصفهانی ها خونشون رنگین تر از دیگران هست ؟؟
    • یه بنده خدایی 😐 تو اصفهان IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      0 0
      دقیقا
  • نعیمه IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    6 4
    باید مدارس رو غیر حضوری کنندچون هم آلودگی هوا بالاست وهم کرونا شدت گرفته،ما نمیخایم خدایی نکرده بچه ها مون مریض بشن
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    4 2
    لعنت بر اینهایی که میگن مدارس باید حضوری بشه اخه با چه عقلی این حرف را می‌زنند ... میگن ادارات رو باید تعطیل کرد نه مدارس رو آخه عقل کل یه کارمند میتونه از خودش تو آلودگی محافظت کنه یا یه دانش آموز کلاس اول متاسفم براشون تو مدرسه ی دخترم میشناسم بچه هایی رو که اسم دارند و مادرشون یکسره باید کنارشون باشه تا ماسک رو درنیارن
  • کاربر IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    7 0
    اینقدر مدرسه ها تعطیل میشه یه بارم پالایشگاها را برای یه روز تعطیل کنن،
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    لطفا ، خواهشا ، مدارس رو تعطیل کنید گناه دارن این بچه ها بخدا که مریض میشن