نمونه‌جدید نمایشگرهای گوشی‌های تاشوی سامسونگ می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد. این مدل گوشی جدید در نمایشگاه «سی ای اس ۲۰۲۳» به نمایش درآمده است.

سامسونگ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از ورج، جان لوکاس سخنگوی شرکت گفت که نمایشگر «فلکس این اند اوت» (Flex In & Out) می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد، به این معنی که می‌توان آن را به سمت داخل و خارج تا کرد.

علاوه بر این، نمایشگر با طراحی لولای متفاوتی عرضه می‌شود که ظاهرا چین کمتری روی صفحه نمایشگر ایجاد می‌کند. دلیل آن این است که این لولا که به دلیل شکل و فرم آن «لولای قطره‌ای آب» نام گرفته، این لولا به صفحه نمایشگر اجازه می‌دهد شکل شل‌تری مانند قطره آب به خود بگیرد. این لولای ظریف‌تر همچنین فشار کمتری به نمایشگر وارد می‌کند.

نمایشگر گوشی تاشوی جدید سامسونگ ۳۶۰ درجه می‌چرخد | لولایی جادویی به شکل قطره آب


این اولین بار نیست که «سامسونگ »نمونه اولیه «Flex In & Out» را با طراحی که در همه جهت‌ها می‌جرخد،  در نمایشگاهی در معرض دید  مردم می‌گذارد. سایت «تامز گاید» گزارش می دهد که در سال ۲۰۲۱، یک نمایشگر «Flex In & Out» نیز در نشست بین المللی کره جنوبی برای نمایش اطلاعات (IMID) ظاهر شد. با این حال، رویکرد متفاوت بود، و صفحه نمایش مانند یک حرف « S» با بخش‌های متعدد تا شد. از زمان ارائه گوشی «گلکسی زد فولد ۴» (Galaxy Z Fold ۴) که در اوت ۲۰۲۲ عرضه شد، خط تولید گوشی‌های تاشوی سامسونگ همچنان از نمایشگرهایی استفاده می‌کند که فقط در یک جهت صاف می‌شوند.

نمایشگر گوشی تاشوی جدید سامسونگ ۳۶۰ درجه می‌چرخد | لولایی جادویی به شکل قطره آب


اگرچه ممکن است صفحه نمایشگر جدید۳۶۰ درجه‌ای در گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ آینده نمایش داده شود. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه می‌تواند به لطف طراحی لولای مشابه، دارای چین و خطوط کمتر قابل مشاهده باشد. این طراحی آنچه را که برخی به عنوان لولای «U» شکل معیوب گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ توصیف کرده‌اند و چین برجسته‌ای روی گوشی ایجاد می‌کند، اصلاح می‌کند. همچنین گوشی«گلکسی زد فولد ۵» را به رقبای گوشی‌های هوشمند تاشو که دارای چین‌های کمتر برجسته هستند، مانند «اوپو فایند ان ۲» و نسل سوم «موتورولا رازر» شبیه‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی گوشی «زد فولد ۵» را عرضه می‌کند، اگرچه ما انتظار داریم که این شرکت آن را در کنار گوشی «گلکسی زد فلیپ ۵»در ماه اوت ۲۰۲۳ عرضه کند. در این بین، همه نگاه‌ها به سری جدید « سامسونگ گالکسی اس ۲۳ » معطوف شده که کمپانی سامسونگ در رویداد آتی  «گالکسی آنپکد» (Galaxy Unpacked) خود در ۱ فوریه  سال جاری عرضه خواهد کرد.

کد خبر 736592

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha