ایستگاه SmartThings جدید سامسونگ یک هاب چند منظوره برای خانه هوشمند شما است.

هاب سامسونگ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، این یک هاب است، به‌عنوان یک دکمه عمل می‌کند و دارای یک شارژر ۱۵ واتی است. توجه داشته باشید که این پروتکل از پروتکل Matter پشتیبانی می‌کند که به طور گسترده توسط هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است.

صنعت خانگی – اکوسیستم سامسونگ و گوگل را متحد و حتی اپل پشتیبانی از Matter را به iOS ۱۶.۱ اضافه کرد.

عملکرد اصلی SmartThings Station این است که همه دستگاه‌های خانه هوشمند شما را به هم متصل کند که ممکن است از یکی از چندین پروتکل استفاده کند. این به شما امکان می‌دهد حتی زمانی که در خانه نیستید آنها را از طریق تلفن خود کنترل کنید.

شما همچنین می‌توانید کار کنترل آنها را از خود ایستگاه انجام بدهید. برای مثال، این کار می‌تواند همه چراغ‌ها را خاموش کند و برخی از دستگاه‌ها را هنگام خروج از خانه خاموش کند (و پس از بازگشت دوباره آنها را روشن کنید). می‌تواند به تلویزیون بگوید که به حالت بازی برود یا تلفن شما به حالت مزاحم نشوید، درآید. همچنین می‌تواند هنگام آماده شدن برای رفتن به رختخواب، پرده‌ها را ببندد و دما را کاهش دهد.

ایستگاه همچنین با شبکه SmartThings Find یکپارچه می‌شود. از آنجایی که همیشه در خانه است، می‌تواند تشخیص دهد که آیا دستگاه‌های ثبت‌شده شما در خانه هستند یا خیر. این شامل دستگاه‌هایی می‌شود که با خود حمل می‌کنید؛ تلفن، تبلت، ساعت، هدفون  و همچنین هر چیزی که Galaxy SmartTag یا SmartTag+ متصل باشد. شبکه SmartThings Find به سرعت در حال رشد است و سال گذشته به ۲۰۰ میلیون دستگاه ثبت شده رسید.

در نهایت، ایستگاه می‌تواند تلفن، ساعت، هدفون و هر دستگاه دیگری که از Qi پشتیبانی می‌کند (تا ۱۵ وات) شما را شارژ کند.

کد خبر 732896

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha