یکی از ۲ نماینده تکواندوی مردان ایران در المپیک توکیو شدیدا از هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو و خواهرش که مربیگری تیم ملی بانوان را بر عهده دارد، انتقاد کرد.

آرمین هادی‌پور

به گزارش همشهری‌آنلاین، آرمین هادی‌پور، نماینده ایران در المپیک توکیو و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان و طلای آسیا پس از بروز برخی مشکلات و حواشی ضمن کناره‌گیری ناگهانی از تیم ملی تکواندو، شدیدا از هادی ساعی و خواهرش انتقاد کرد.

بعد از مصاحبه هادی و مهروز ساعی علیه آرمین هادی‌پور، این تکواندوکار المپیکی ایران شدیدا از آن‌ها انتقاد کرد.

هادی‌پور با انتشار مطلبی در فضای مجازی شدیدا به هادی ساعی، رییس فدراسیون تکواندو تاخت و نوشت: "به جای مصاحبه کردن و من را کوبیدن به فکر این باشید که بیش‌تر از این ورزشکاران را فراری ندهید. من که خودم بیرون آمدم و به کسی هم کاری ندارم ولی با همه مربیانی که کار کردم برید ببینید راجع به من چه میگن و راجع به شماها چه می‌گویند. اگه تا الان ساکت موندم به احترام این بود که فکر می‌کردم بعضی از آدما به اندازه اسمشون بزرگ هستند. "

هادی‌پور هم‌چنین در واکنش به مصاحبه مهروز ساعی، مربی تیم ملی بانوان که در اقدامی عجیب راجع به تیم مردان و آرمین هادی‌پور مصاحبه کرده بود، نوشت: "جایگاه یه سریا فقط در حد خانواده است اگر میارنش توی کادر دلیل بر بزرگ شدن‌تون نیست، فقط لطف برادر هست...لطفا صندلی و محکم‌تر بگیرین. "

آرمین هادی‌پور هم‌چنین با بیان این که نمی‌خواهد درباره این افراد صحبت کند، اظهار کرد: ما هم می‌توانیم مصاحبه کنیم و حرف بزنیم اما به‌خاطر ادبی که داریم حرمت نگه می‌داریم و حرف نمی‌زنیم.

او هم‌چنین تاکید کرد با این شرایط هیچ قصدی برای بازگشت به تیم ملی ندارد.

کد خبر 736257
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha