مجموع نظرات: ۵
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
۲ نفر

حمله یک قلاده گرگ گرسنه به یک کشاورز موجب شد او از ناحیه صورت به شدت آسیب ببیند.

گرگ

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ مجید یگانه‌پور فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: در پی اعلام خبر حمله یک قلاده گرگ به یکی از کشاورزان در روستای گلیان این شهرستان، بلافاصله گشت انتظامی به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

سرهنگ یگانه‌پور افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این کشاورز بعد از پایان کارش در حال بازگشت به خانه بوده که در مسیر مورد حمله یک قلاده گرگ گرسنه قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان اظهار کرد: این مرد کشاورز از ناحیه صورت به شدت مجروح شده بود که بلافاصله توسط عوامل اورژانس تحت درمان قرار گرفت.

کد خبر 735933
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    7 3
    الان می خواهید گرگ کشی راه بندازید
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    11 2
    ضمن ابراز تاسف و آرزو و دعا برای سلامتی این کشاورز عزیز می خواستم بگویم این تیتر مناسب نیست همینجوری وحوش طبیعت را به انحا مختلف از بین می بریم و زیستگاه و غذایی برای آنها باقی نگذاشته ایم و این تیترها باعث ترساندن مردم و آسیب رساندن به وحوش می شود. همین گرگ تاثیر بسیار مهمی برای طبیعت دارد در یلواستون با از بین رفتن گرگها کل یلواستون داشت نابود می شد و با آوردن چند گرگ تاثرات شگرفی مشاهده شد و یلواستون احیا شد که با یک سرچ فیلمها و متنهای زیادی راجع به آن به دست می آید.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    8 18
    گرگ ها اکثریت آدمخوار هستند ، شکارچیان هر کجا دیدند فورا آنها را بکشند ، چون ممکنه که روزی خود آنها طعمه گرگ شوند