اولین تلویزیون واقعی بدون سیم، بدون پورت و کنترل از راه دور و قابل نصب به دیوار در نمایشگاه «سی ای اس» رونمایی شد.

دیسپلیس تی وی 1

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیو اطلس، در نمایشگاه «سی ای اس ۲۰۲۳»، «دیسپلیس» (Displace) نشان داد که چگونه تلویزیون ۵۵ اینچی 4K آینده‌نگر و باتری‌دار خود از یک دوربین پاپ‌آپ ویژه برای تشخیص کنترل‌های حرکتی و یک بست درزگیر اختصاصی مقاوم در برابر هوا برای چسبیدن به دیوارها استفاده می‌کند.

تصاویر | رونمایی از نخستین تلویزیون بدون سیم و بدون کنترل از راه دور!

آنچه در کنترل‌های حرکتی – اشاره‌ای «دیسپلیس تی وی» بیش از همه توجه‌ها را به خود جلب کرد، توانایی استفاده از انگشت به‌عنوان ماوس برای انتخاب کانال‌ها، گزینه‌های خاص روی صفحه، به‌علاوه تحقق فانتزی بزرگ‌نمایی آنچه روی یک صفحه تلویزیونی است. به هر حال، اگر دو به دو «دیسپلیس تی وی» را کنار هم قرار دهیم.، اساسا یک تلویزیون 8K اینچی ایجاد می‌شود که قادر به پخش همزمان از چهار کانال مختلف است. یا اگر اسکرین‌های این تلویزیون آن‌ها را روی دیوارهای مختلف قرار دهید و دوربین‌های مربوطه‌شان را بالا بیاورید، می‌توانید محتوای خود را فعال کنید تا به‌طور یکپارچه شما را در خانه دنبال کند.

تصاویر | رونمایی از نخستین تلویزیون بدون سیم و بدون کنترل از راه دور!

علاوه بر حرکات روی اسکرین، می‌توانید این تلویزیون را با صدا، لمس و اپلیکیشن کنترل کنید. نمایشگر «تلویزیون دیسپلیس» تمام محتوای خود را از یک واحد پایه جداگانه دریافت می‌کند، بر این اساس، می‌توانید همه منابع ویدیوی خود (مانند جعبه‌های کابل و جریان، کنسول بازی، پخش‌کننده بلو ری و غیره) را در جای دیگری از اتاق به آن وصل کنید. بنابراین فیلم‌ها و نمایش‌های شما  از طریق جعبه‌های کابل ( که به طور بالقوه از دید پنهان هستند) به نمایشگر(های) واقعی انتقال یافته و پخش می‌شوند. در واقع، یک واحد پایه منفرد می تواند سیگنالی را به شش تلویزیون DisplaceTV مختلف ارسال کند. و به همین دلیل است که خود نمایشگر هیچ سیم، دوشاخه، پورت یا دکمه ای ندارد، حتی یک دکمه پاور هم برای روشن کردن آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 735521

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    مال کجاست/ساخت کجاست؟؟؟؟؟؟ درست خبر بنویس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • محمود IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      1 0
      نوشته دیگه: دیسپلیس