مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر درباره اتفاقات پیش آمده در توزیع چراغ والوور نفتی در شهرستان تربت جام توضیحاتی ارائه کرد.

توزیع چراغ نفتی در تربت جام

به گزارش همشهری آنلاین، اشکان موسوی درباره ویدئو منتشره در شبکه‌های اجتماعی از ازدحام مردم تربت جام و تلاش برای ورود به ساختمان هلال احمر برای گرفتن چراغ نفتی، گفت: طبق درخواست شرکت گاز استان خراسان رضوی مقرر شد که جمعیت هلال احمر  ۸۰۰۰ عدد والوور نفتی را به ستاد بحران و فرمانداری تربت‌جام تحویل دهد.

وی با بیان اینکه ۶۰۰۰ عدد از این چراغ‌های والوور تحویل داده شد، گفت: مقرر شد ۲۰۰۰ چراغ دیگر هم تحویل شود و در همین راستا نیز یک تریلی بارگیری شده و به تربت جام رفت.

موسوی افزود: وقتی تریلی به شهر رسید، وارد شعبه هلال احمر شد تا تصمیم‌گیری درباره ترخیص و نحوه توزیع والورها ازسوی مسئولان فرمانداری و ستاد بحران انجام شود.

وی با بیان اینکه سیاست‌گذاری و نحوه توزیع این وسایل گرمایشی برعهده هلال احمر نیست، گفت: متاسفانه برخی از شهروندان برای گرفتن چراغ وارد شعبه شدند و اتفاقاتی پیش آمد. اما لازم است مردم بدانند که توزیع و نحوه توزیع آن ارتباطی به هلال احمر نداشت و این جمعیت صرفا تامین کننده والورها بوده است.

کد خبر 735384
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha