موزه حیات وحش هفت چنار همزمان با هفته زن و تکریم مقام مادران این هفته پذیرای بانوان شهر تهران برای بازدید رایگان از موزه است.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین، موزه حیات وحش هفت چنار، در محله هفت چنار نرسیده به میدان بریانک و درساختمان تاریخی( یکی از نخستین کارخانه‌های جوراب‌بافی‌های شهر تهران) قرار دارد. این بازدید رایگان فرصت خوبی است تا بانوان شهر تهران همراه فرزندان‌شان سفری به دنیای آبزیان و تاکسیدرمی گونه‌های مختلف حیوانات داشته باشند. «مهدی اخ الصنایع »شهردار منطقه ١٠  درباره  بخش‌های دیدنی موزه می‌گوید :« این موزه از معدود بناهای‌های به یادگار مانده از دوره قاجار است که به مرکزی آموزشی و فرهنگی برای برپایی برنامه‌های مختلف فرهنگی تبدیل شده است. در این موزه نمونه‌های بی‌نظیر حیوانات حیات وحش و جنگل‌های مهم و معروف امریکا و اروپا،آفریقا به نمایش درآمده است. »
نمایش انواع نرم‌تنان، حشرات، اسفنج‌ها و پرندگان از جمله بخش‌های جالب موزه حیات وحش هفت چنار برای علاقه‌مندان است.
یکی از تجربه‌ها دیدنی و جذاب سفر در این موزه تاریخی ،گشت و گذار در غار پر پیچ خم بخش آکواریوم موزه است. در این بخش انواع گربه ماهی‌ها، ماهی‌های گوشت‌خوار، پیرانا،اسکار و پنگوسی و سمندر آب شیرین به نمایش درآمده است.
 بانوان تا ٣٠ دی ماه از ساعت ٨ تا ٢٣ فرصت دارند رایگان از این موزه به نشانی ، میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، موزه حیات وحش هفت چناربازدید کنند.

کد خبر 735364

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha