معاون شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت گوسفندی منجمد و گوساله بدون محدودیت در کل کشور در حال توزیع است.

گوشت منجمد

به گزارش همشهری آنلاین، محمد جعفری افرود: توزیع گوشت گوسفندی و گوساله با قیمت مصوب در حال توزیع است و بدون محدودیت وزنی و در حد نیاز و کشش بازار این اقدام ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ذخایر استراتژیک گوشت در وضعیت مناسبی قرار دارد، توزیع این محصولات با قیمت مصوب در کل کشور انجام می شود و محدودیتی برای توزیع در استان های مختلف و حجم تقاضا وجود ندارد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: ذخایر استراتژیک که در بازار در حال توزیع است، این ذخایر از منابع داخلی و خارجی تامین شده و در بازار توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط ۱۴۵ هزار تومان است (قیمت سردست و ران کمی تفاوت دارد)، نرخ گوشت گوسفندی مخلوط نیز ۱۳۵ هزار تومان است که در سردخانه های شرکت پشتیبانی امور دام به توزیع کنندگان تحویل داده می شود.

جعفری گفت: توزیع کنندگان این محصولات می توانند حداکثر ۷ هزار تومان بابت سود خرده فروشی این محصولات اضافه کرده و به دست مردم برسانند.

بنابراین گزارش مردم برای خرید گوشت با قیمت های مصوب یاد شده به میادین میوه و تره بار و مراکز خرده فروشی که در این فروش این طرح مشارکت دارند، مراجعه کنند.

کد خبر 735301
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha