طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص انتقال لیونل مسی به الهلال عربستان منتشر شده است.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مارکا، عربستان در حال تبدیل شدن به کشوری بااهمیت در دنیای فوتبال است. این کشور میزبان فینال سوپرکاپ اسپانیا بود، در حالی که تیم ملی آرژانتین را در جام جهانی در پایان سال ۲۰۲۲ شکست داد و کریستیانو رونالدو به تازگی به باشگاه النصر عربستان پیوست.

مسئولان لیگ عربستان امیدوار بودند که بتوانند رونالدو و لیونل مسی را در لیگ خود متحد کنند و الهلال امیدوار بود که مهاجم آرژانتینی را به خدمت بگیرد.

با این حال، این برنامه در حال حاضر کمی بیش از حد بلندپروازانه بود، زیرا مسی قرار است قرارداد جدیدی با پاری سن ژرمن امضا کند.

این باعث می‌شود که او فراتر از تاریخ انقضای قرارداد فعلی خود در تابستان ۲۰۲۳ باقی بماند، بنابراین در حال حاضر هیچ شانسی برای پیوستن او به الهلال وجود ندارد.

پاری‌سن‌ژرمن از بازی دوستانه مسی و رونالدو نگران است؟

انتظار می‌رود مسی در روز ۱۹ ژانویه در یک بازی دوستانه به مصاف رونالدو برود، زیرا پی‌اس‌جی مقابل تیم ستاره‌ای متشکل از بازیکنان النصر و الهلال بازی خواهد کرد.

بلیت‌ها در عرض چند دقیقه فروخته شد و انتظار می‌رود این یک مسابقه مهم باشد، چون قطر و عربستان سعودی به دنبال بهبود روابط خود هستند.

پاری سن ژرمن و مالکان قطری این باشگاه در مورد آوردن مسی به عربستان سعودی نگران نیستند، زیرا مطمئنند که او را تا آینده‌ای قابل پیش‌بینی حفظ خواهند کرد.

کد خبر 735214
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha