روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که توییتر فضای تبلیغات رایگان در اختیار برندهایی که مایل به ارائه آگهی به این پلتفرم هستند، قرار می‌دهد.

توییتر ایلان ماسک

به گزارش همشهری آنلاین، این تلاشی برای جذب برندها به توییتری است که پس از تصاحب توسط ایلان ماسک، اوضاع تجارت تبلیغاتی آن بدتر شده است.

در این گزارش با استناد به ایمیل‌های بررسی شده توسط این روزنامه، آمده است که توییتر با ارائه پیشنهادی برای مطابقت با هزینه‌های تبلیغاتی تبلیغ‌کنندگان تا سقف ۲۵۰ هزار دلار، فضای تبلیغات رایگان را به آنها ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

شرکت توییتر هنوز در این خصوص اظهارنظری نکرده است.

کد خبر 735048

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha