اداره کل هواشناسی تهران اعلام کرد که امروز اغلب شهرهای این استان دمای زیر صفر درجه را تجربه می‌کنند و امشب یکی از سردترین شب‌های سال خواهد شد.

برف زمستانی پارک جمشیدیه /  محمد عباس نژاد

به گزارش همشهری آنلاین، آسمان شهر تهران امروز قسمتی ابری در بعضی ساعتها بارش پراکنده برف و گاهی وزش باد و بتدریج کاهش ابر و در طول شب قسمتی ابری گاهی وزش باد خواهد بود. دمای هوا نیز در طول روز یک درجه و در شب به منفی ۳ درجه می رسد.

وضعیت در آبعلی و شهرهای دیگر استان نیز تقریبا مشابه شهر تهران است و فقط در برخی مناطق مانند پردیس، فیروزکوه و دماوند بارش برف در شب نیز به صورت پراکنده ادامه دارد.

دمای هوا امروز در آبعلی بین منفی ۸ تا منفی ۱۱ درجه،  اسلامشهر بین دو تا منفی ۵ درجه، بهارستان بین ۳ تا منفی ۳ درجه، پاکدشت بین ۳ تا منفی ۴ درجه، پردیس بین منفی ۳ تا منفی ۹ درجه سانتی گراد خواهد بود.

همچنین  دمای هوا در پیشوا بین ۲ تا منفی ۴ درجه، دماوند بین منفی ۴ تا منفی ۱۲ درجه، رباط کریم بین ۳ تا منفی ۵ درجه،  ری بین ۳ تا منفی۴ درجه، شمیرانات بین منفی یک تا منفی ۵ درجه، شهریار بین صفر تا منفی ۶ درجه، فیروزکوه بین منفی ۶ تا منفی ۱۵ درجه سانتی گراد در طول ۲۴ ساعت پیش رو است.

مردم در شهر قدس دمای هوا را بین دو تا منفی ۴ درجه، قرچک بین ۳ تا منفی ۳ درجه، لواسان بین منفی ۳ تا منفی ۸ درجه، ملارد بین ۲ تا منفی ۴ درجه و ورامین بین ۳ تا منفی ۴ درجه سانتی گراد تجربه می کنند.

کد خبر 734396
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha