مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ارائه خدمات ویژه به مادران شاغل در شهرداری تهران خبر داد و گفت: به مادران دو قلوهای دو روز دورکار، ماهانه ۲ میلیون و چهارصد هزارتومان کمک هزینه نگهداری از کودک پرداخت می‌شود.

نوزاد

محمد بنی حسن درباره  اقدامات اداره کل رفاه شهرداری تهران در خصوص ارج نهادن به مقام زن و مادر را یادآور شد و تصریح کرد: برخورداری از یک و نیم ساعت کاهش وقت اداری، ویژه‌ی بانوان فرزندان زیر شش سال از جمله حمایت‌های شهرداری در جهت تحکیم بنیاد خانواده و فراهم سازی شرایط توجه حداکثری مادران به فرزندان است.

او با اشاره به افزایش ۶ برابری کمک هزینه نگهداری از کودک افزود: واریز ماهانه یک میلیون و دویست هزار تومان به حساب مادران فرزندان زیر شش سال اقدام مهمی است که در راستای حمایت از بانوان و افزایش فرزندآوری از آذرماه امسال و همزمان با ولادت حضرت زینب (س) عملی شد که البته این تسهیلات به بانوان دورکار تخصیص نمی‌یابد.

بنی حسن تخصیص این مبلغ را به ازای هریک از فرزندان زیر شش سال عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و در راستای حمایت حداکثری از بانوان، به مادران دو قلوهای دو روز دورکار، ماهانه ۲ میلیون و چهارصد هزارتومان کمک هزینه نگهداری از کودک پرداخت می‌شود.

او از حفظ پست سازمانی بانوان در زمان مرخصی زایمان و پرداخت وام فوری و بدون نوبت فرزندآوری به عنوان تسهیلات حمایتی دیگر یاد کرد و افزود: این وام به زودی به حساب کارکنانی که از آبان ماه امسال صاحب فرزند شده اند، پرداخت می‌شود.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از دیگر حمایت‌های اداره کل رفاه شهرداری تهران را تخصیص بسته حمایتی فرزندآوری دانست و اظهارداشت: این بسته شامل شیر خشک، پوشاک و تغذیه ویژه مادر است که همزمان با تولد نوزاد کارکنان و عیادت تیم ویژه از مادر و کودک اعطاء می‌شود.

کد خبر 734339
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    2 0
    فقط مادران و زنان پرسنل شهرداری آدم هستند بقیه جزء آدمها حساب نمیشوند شهرداری از کجا میاره که اینطوری لفت لیس میکنه آیا شرایط زندگی و حقوقی هم وطنانمون رو نمیبینید