پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۶:۵۷
۰ نفر

کیکاووس زیاری: فیلم قدیمی «کاپیتان بلاد» دوباره سازی می‌شود

 

نسخه اصلی فیلم، سال 1935 توسط «مایکل کورتیس» ساخته شد و یکی از نامزدهای دریافت اسکار بهترین فیلم سال بود. نقش اصلی این فیلم را «ارول فلین» بازی می‌کرد. قصه فیلم در باره دکتری است که به عنوان برده به جزایر کارائیب فرستاده می‌شود. او همراه یکی دیگر از برده‌ها فرار می‌کند و به دزد دریایی به نام کاپیتان بلاد تبدیل می‌شود. او با سرقت از کشتی‌های ثروتمندان و حاکمان، به مردم فقیر کمک می کند و به صورت شخصی شبیه زورو در می‌آید. نسخه جدید را «فیلیپ نویس» کارگردانی می‌کند. بازیگر نقش کاپیتان بلاد هنوز انتخاب نشده است.

جنگ ربات‌ها با موجودات فضایی

یک مجموعه قدیمی پویانمایی (انیمیشن) ژاپنی، به صورت یک فیلم‌سینمایی در می‌آید.
این کارتون که دهه هشتاد از تلویزیون ژاپن پخش می‌شد، «ربوتک » نام دارد. قصه علمی- تخیلی ربوتک در زمانی اتفاق می‌افتد که علم در کره زمین پیشرفت خیلی زیادی کرده و آدم‌ها ربات‌های بسیار بزرگی خلق کرده اند. بعد از آنکه یک سفینه فضایی غریبه از یک کره دور در اقیانوس آرام سقوط می‌کند، ربات‌ها به کمک آدم‌ها می‌آیند تا با موجودات بیگانه فضایی مهاجم مبارزه کنند.

صحنه‌ای از پویانمایی«ربوتک»

«لاورنس کاسدان» ، فیلم‌نامه‌نویس قدیمی، این روزها مشغول نوشتن فیلم‌نامه نسخه سینمایی است. به احتمال فراوان خود او کارگردانی فیلم را به عهده می‌گیرد. کاسدان که خودش کارگردان سینما هم هست، قبل از این، فیلم‌نامه قسمت دوم و سوم مجموعه فیلم علمی- تخیلی «جنگ‌های ستاره‌ای» را نوشته است.

قهرمان یا ضد قهرمان

قصه مصور (کمیک استریپ) «قهرمانان جنگی» به یک فیلم زنده سینمایی  تبدیل می‌شود. این مجموعه قصه مصور را «مارک میلر» و «تونی هریس» نوشته‌اند.

رابرت پاتینگتن

 قهرمانان جنگی در باره یک برنامه آزمایشی ارتش آمریکاست که براساس آن سربازان معمولی بعد از  آزمایش هایی،   به افرادی با قدرت‌های فوق‌العاده تبدیل می‌شوند. قرار است این گروه از سربازان با آدم‌های بد و تروریست‌ها مبارزه کنند. ولی این برنامه آزمایشی در مسیر غلطی می‌افتد و سربازان خود  به افرادی جنایتکارتبدیل می‌شوند. اما یکی از این سربازان که مثل بقیه نشده، تصمیم می‌گیرد با آنها مقابله کند. قهرمانان جنگی تازه‌ترین قصه مصوری است که به دنبال موفقیت‌ خوب فیلم‌هایی مثل «بتمن» و «سوپرمن»، سر از پرده سینما در می‌آورد. به احتمال زیاد نقش سرباز مثبت ابر قهرمان فیلم را «رابرت پاتینگتن» بازی می‌کند. از این بازیگر در حال حاضر فیلم موفق «گرگ و میش» روی پرده سینماهاست.

تهیه کنندگان قهرمانان جنگی قصد دارند در صورت موفقیت مالی فیلم (که حساب ویژه ای روی آن باز کرده اند) آن را به صورت یک مجموعه فیلم دنباله دار در آورند.

کد خبر 73415

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز