مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر آمادگی ۱۰۰ درصدی عوامل خدمات شهری در سطح شهر تهران برای بارش های روزهای آینده گفت: دعا کنیم برف بیاید و ماهم خادمین خوبی برای مردم باشیم.

برف‌روبی منطقه۱۳

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا جعفری با تأکید بر آماده باش نیروهای خدمات شهری برای بارش‌های امروز و روزهای آینده در تهران گفت: طبق روال همیشگی از ظهر دیروز آماده باش را در سطح شهر تهران اعلام کرده‌ایم و همکاران در سطح مناطق ۲۲ گانه در آماده باش کامل قرار گرفته اند.

او افزود: ماشین آلات برف روبی نیز در آماده باش کامل قرار دارند و دپوی شن و نمک نیز در سطح شهر شارژ شده است و دعا می‌کنیم شاهد بارش‌های خوبی در تهران باشیم و ما هم بتوانیم خادمان خوبی برای مردم باشیم و شرمنده شهروندان تهرانی نشویم.

جعفری با تاکید بر آمادگی ۱۰۰ درصدی نیروهای خدمات شهری در سطح شهر تهران برای بارش برف احتمالی گفت: در مناطق شمالی نیز باتوجه به احتمال بارش بیشتر آمادگی مناسبی برای بازگشایی معابر اصلی ایجاد شده و ماشین آلات مناسب نیز آماده شده است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: از مدتی قبل در تهران هرس درختان نیز انجام شده و مشکل خاصی در سطح شهر نداریم؛ بنابراین  امیدواریم با آمادگی کامل به استقبال بارش های روزهای آتی برویم.

او همچنین تصریح کرد: ۱۰ هزار نیروی ثابت خدمات شهری برای بارندگی امروز آماده باش هستند و در بیش از ۳ هزار نقطه در سطح شهر، مخازن شن و نمک تعبیه شده است.

کد خبر 734118
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha