ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس برخی استان‌های کشور فردا ۲۱ دی ماه تعطیل یا غیرحضوری شدند.

کارمندان

به گزارش همشهری آنلاین، برخی ادارات و مراکز آموزشی کشور فردا تعطیل شدند که فهرست این استان‌ها در زیر آمده است:

البرز: تمام مدارس، ادارات و بانک های البرز چهارشنبه تعطیل شد و امتحانات نهایی دانش‌آموزان و دانشجویان به قوت خود باقی است.

اصفهان: کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان(۲۱ و ۲۲ دی ماه) با هدف مدیریت مصرف انرژی تعطیل شدند.

کردستان: به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی فردا و پس‌فردا ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان تعطیل خواهند بود. 

گیلان: فردا و پس فردا کلیه مراکز آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه ها غیر حضوری خواهند بود.

کهگیلویه و بویراحمد: به دلیل سرما و یخبندان فردا، ادارات مناطق سردسیر استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان از ساعت ۱۰ شروع به کار می‌کنند.

سمنان: تمام ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی به‌ علت برودت هوا روز پنج‌شنبه ۲۲ دی تعطیل است.

بیرجند: امتحانات تمامی دانشجویان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه طبق برنامه اعلامی با یک ساعت تأخیر برگزار خواهد شد.

کد خبر 734070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 1
    خسرو کیانی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با توجه به بارش شدید برف و با موافقت استاندار چهارمحال و بختیاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها، مؤسسات، شرکت‌های دولتی، بانک‌ها، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی سراسر استان در روز چهارشنبه تعطیل است. وی افزود: البته ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی و درمانی شامل این مصوبه نیست.
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 1
    کرمانشاه - ایرنا- سرپرست شرکت گاز کرمانشاه با اشاره به برودت هوا در روزهای آینده در استان و رعایت مصرف گاز در سازمان‌ها و ادارات، گفت: ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مدارس استان کرمانشاه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه با ۲ ساعت تاخیر کار خود را شروع می‌کنند.
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 2
    کاشان - ایرنا - موج سرما و کاهش شدید دما، دستگاه‌های اجرایی،مراکز آموزشی و بانک های کاشان به استثنای مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی را به مدت ۲ روز تعطیل کرد.
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    5 2
    حی زمستان سرد اروپا صادر شد به ایران
  • معترض IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    15 2
    #زمستان_سخت
  • Tara IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    3 1
    چرا دانشگاه تبریز تعطیل نمیشه؟؟؟؟ همه پیاده روها و کوچه هایی که من باید از رد بشم برم دانشگاه یخ زده کفش یکم به فکر باشین لطفا
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 5
    زاهدان - ایرنا- مدیرکل ستاد بحران سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده مدارس شهرستان زابل در تمامی مقاطع به استثنای متوسطه دوم (امتحانات نهایی) تعطیل اعلام می‌شود.
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    1 3
    تبریز- ایرنا - به علت برودت شدید هوا و به منظور مدیریت مصرف بهینه حامل های انرژی، مدارس آذربایجان شرقی فردا / چهارشنبه / غیرحضوری شد و فعالیت ادارات و دانشگاه ها ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه پایان می‌یابد.