به‌دنبال بارش برف و باران، در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت، تردد روان جریان دارد و در آزادراه قزوین-کرج، ترافیک سنگین است.

برف در جاده

به گزارش همشهری آنلاین، به‌دنبال بارش برف و باران در کشور، مرکز مدیریت راه‌های کشور اطلاعیه داد که محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه دارای بارش برف و باران و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران-شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند و در حال حاضر در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت)، تردد روان جریان دارد.

همچنین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک، ترافیک سنگین است.

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، همدان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، لرستان و مرکزی ادامه دارد و در برخی از محورهای استان‌های خوزستان، خراسان جنوبی گیلان و بوشهر هم بارش باران در جریان است.

محور قدیم خرم‌آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد-پل زال و محور خرم‌آباد-کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محورهای شریانی ریگان-ایرانشهر و محور قدیم مشهد-ملک‌آباد و محورهای غیرشریانی پونل-خلخال، جاسک-بشاگرد، کلات-درگز مسدود شده‌اند.

محورهای دارای انسداد فصلی هم شامل لاسم-ارجمند،  وازک-بلده، سروآباد-پاوه، سی‌سخت-پادنا، محور جدید هشتگرد-طالقان و گنجنامه-تویسرکان می‌شود.

در عین حال به مسافران توصیه می‌شود درصورت ضرورت برای سفر، از طریق سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، از وضعیت راه‌ها مطلع شوند؛ همچنین زنجیرچرخ همراه داشته باشند و سیستم گرمایشی ماشین را چک کنند.

کد خبر 733958
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha