با وجود اعلام قبلی شرکت ایران خودرو مبنی بر فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت از طریق قرعه‌کشی از امروز در زمان تنظیم این گزارش، سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت باز نمی‌شود و متقاضیان امکان ثبت‌نام ندارند.

ایران خودرو

به گزارش همشهری آنلاین، طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو ویژه متقاضیان عادی، مادران و خودرو های فرسوده از روز گذشته یکشنبه آغاز  شد در این طرح سورن پلاس دوگانه سوز با قیمت   ۲۸۱۱۸۹۴۰۰ تومان، پارس سال سفارشی ELX   ۲ ۲۰۹۱۲۵۸۰۰تومان، پارس سال سفارشی با قیمت ۱۸۵۱۷۰۷۰۰ تومان و رانا پلاس با قیمت ۲۱۵۰۶۶۱۰۰ تومان چهار محصول ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده هستند.

در حالیکه قرار بود ثبت نام شرکت ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز گذشته آغاز شود، اما این سایت از همان ساعات اولیه ثبت نام با اختلال مواجه شده و متقاضیان بسیاری در تماس با ما از ناتوانی در ثبت نام خود خبر می‌دهند.

 اختلال در سایت ایران‌خودرو همچنان ادامه دارد | متقاضیان امکان ثبت‌نام ندارند

در این باره شرکت ایران خودرو  گفت از صبح امروز دوشنبه سایت بدون مشکل خواهد بود و ثبت نام ها آغاز می شود.  اما با وجود اعلام قبلی این شرکت، ‌سایت  ایران خودرو دچار اختلال شده و باز نمی‌شود  براین اساس متقاضیان امکان ورود به سایت ایران خودرو و ثبت‌نام را ندارند.

کامنت های متقاضیان در خصوص قطعی دوباره سایت ایران خودرو

 اختلال در سایت ایران‌خودرو همچنان ادامه دارد | متقاضیان امکان ثبت‌نام ندارند

کد خبر 733585
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 0
    سایت ایران خودرو همچنان مختل است . پیگیری کنید .
  • محمودی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    7 1
    چرا واقعا چرا .....هر دم از این باغ برای می رسد .اول میآید قرعه کشی میزارید خیل عظیمی از مردم با هم رقابت می کنن سر چند تا دونه ماشین با این کارتون یه بازار آزاد بی در و پیکر درست کردید بعد میگید قرعه کشی جمع برید تو بورس .چرا چون خودرو سازها ضرر کردن واقعا خودرو سازها با این حجم از تولید که ۵ قسمت از ۶ قسمت تولیدشان میره بازار آزاد ضرر میکنن. بعد قیمتها میشه نجومی ومن باز نشسته دیگه داشتن ماشین برام میشه محال.حالا هم که باز قرعه کشی گذاشتید سایت کار نمی کنه.البته خدا می دونه پشت پرده این کارتون چه سیاستی هست.
  • ایرانی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 0
    عرض سلام و وقت بخیر چقدر ساده هستید، سر کاری هست و شک نکنید خودرو با نرخ دولتی به من و شما نمی رسه
  • مرتضی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    2 0
    تا زمانیکه ایران خودرو خودرو را با دو برابر قیمت در بورس به فروش می رساند ، طبیعی است که سایت دچار اختلال باشد . من هم بودم سایت رو باز نمی کردم .
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 0
    بله خب نمی صرفه براشون سایتو باز کن ، کی به کیه هر کاری بخوان میکنن. دفعه قبلی که کافینت رفتم یه اقایی اومده بود برنده شده بود گفتم خوشبحالتون ما هرچی می نویسیم برنده نمیشیم ایشون گفتن من کارمند ایرانخودرو هستم بما بدون قرعه کشی میدن :/
  • صوباتی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    امروز سه شنبه 20 دی ماه ولی همچنان سایت دچار مشکله و نمی شه ثبت نام کرد. پیگیری کنید.لطفا خودروها رو فقط به خودی ها ندهید.
  • علی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    سلام اینکه کد تایید برای تکمیل ثبت نام به شماره تلفنم نمیاد، نتیجه اختلالاتشونه؟