رئیس‌جمهور گفت: توسل به توهین و اهانت آن هم به بهانه آزادی، گواه روشنی بر پوچی منطق هتاکان و ناامیدی آن‌ها از به ثمر رسیدن توطئه آشوب و ناامنی در کشور است.

ابراهیم رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی در اهانت به مرجعیت و ارزش‌های دینی و انسانی مردم ایران را محکوم کرد و افزود: توسل به توهین و اهانت آن هم به بهانه آزادی، گواه روشنی بر پوچی منطق هتاکان و ناامیدی آن‌ها از به ثمر رسیدن توطئه آشوب و ناامنی در کشور است.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا که همه کشورهای جهان را به وصله شلوار آمریکایی‌ها تشبیه کرده بود، صحبت‌های رؤسای جمهور آمریکا در تحقیر ملت‌ها و دولت‌ها را مسبوق به سابقه دانست و اظهار کرد: این سخنان به نوعی بازگشت به فرهنگ دوران استعمارگری و دلیلی بر این مدعاست که پشت ژست‌های فریبنده آمریکا در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان، هیبت وحشی و روحیه فرعونی پنهان است.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدارها و جلسات متعدد خود با مردم، در سفرهای استانی و دیدارهای عمومی، از مسئولان و مدیران خواست بازدیدهای میدانی و پیگیری حل مشکلات و دغدغه‌های مردم را در دستورکار خود قرار دهند.

گرامیداشت یاد شهدای پرواز ۷۵۲ و تأکید بر پیگیری کامل پرونده و همچنین گرامیداشت سالروز قیام ۱۹ دی و حرکت بیدارگرانه مردم قم به عنوان مبدا اوج‌گیری نهضت اسلامی از دیگر محورهای سخنان رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت بود.

کد خبر 733497
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 14
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    30 3
    سید میدونی تبلت امریکایی مایکروسافتی که جلوت هست 75 میلیون شده ؟
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    7 16
    این اتفاقات هیچ سودی برای فرانسه ندارد شما نگران نباش