۳۶ هزار و ۱۷۶ دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته تزریق شده و ۲ نفر به دلیل کرونا فوت کرده اند.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین، تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۱۳۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۱۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۳۱۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۲۶۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۶ هزار و ۱۷۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۹۲۵ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۷۰۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۳۶ هزار و ۴۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۱۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۶۶۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبر 733436

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha