بازیگر «مردم معمولی» و «افترسان» در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی در ادامه فیلم برنده اسکار «گلادیاتور» ساخته «ریدلی اسکات» است.

گلادیاتور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، این بازیگر ۲۶ ساله نقش لوسیوس، پسر لوسیلا را بازی می کند، «کانی نیلسن» در فیلم اصلی «گلادیاتور» در سال ۲۰۰۲ در نقش لوسیلا بازی کرد.

«ریدلی اسکات» در اواخر سال ۲۰۲۱ تأیید کرد که فیلمنامه دنباله «گلادیاتور» را قبلاً نوشته شده است و اضافه کرد که مولفه‌های کافی از نسخه اصلی برای پرداختن به ادامه داستان وجود دارد.

طبق گزارش‌ها، پیش نویس نهایی فیلمنامه در نوامبر ۲۰۲۲ ارائه شد و «ریدلی اسکات» نیز با «پاول مسکل» ملاقاتی برای سپردن نقش اصلی فیلم داشته است.

«مسکل» پس از ایفای نقش در اقتباس پربیننده از رمان «مردم عادی» نوشته «سالی رونی»، در کنار «اولیویا کولمن» در «دختر گمشده» و «امیلی واتسون» در فیلم «مخلوقات خدا» بازی کرد و برای درام «افترسان» مورد تحسین قرار گرفت. او هم‌اکنون مشغول بازی در نقش استنلی در نمایش «اتوبوسی به نام هوس» در تئاتر آلمیدا در لندن است و پس از آن در فیلم علمی-تخیلی «دشمن» در کنار « «سیرشا رونان» ظاهر خواهد شد.

خبر ساخت دنباله فیلم «گلادیاتور» اولین بار در نوامبر سال ۲۰۰۱ مطرح شد اما سال‌ها طول کشید که به مرحله عملیانی برسد. بر اساس طرح کلی داستان، این فیلم با محوریت شخصیت «لوسیوس» پسر خواهر کومودوس امپراتور غاصب رومی ساخته می‌شود که به شدت تحت تاثیر شخصیت ماکسیموس قرار می‌گیرد.   

شخصیت کومودوس را قسمت اصلی «واکین فینیکس» بازی می کرد که در نهایت به دست ماکسیموس (راسل کرو) کشته شد.  

قسمت اصلی «گلادیاتور» در مجموع به فروشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت و در ۱۱ شاخه نیز نامزد اسکار شد و در نهایت اسکار بهترین فیلم و بازیگر مرد را کسب کرد.

«ریدلی اسکات» در مصاحبه‌ای با نشریه امپایر به بهانه اکران فیلم «آخرین دوئل» اعلام کرده بود که پس از ساخت فیلم «ناپلئون» با بازی «واکین فینیکس» در نقش «ناپلئون بوناپارت»، دنباله فیلم «گلادیاتور» را به سینما خواهد آورد.

کد خبر 733055
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha