سازمان هواشناسی از بارش برف و باران و وزش باد در برخی نقاط کشور و ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی درخصوص آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور اعلام کرد که امروز شنبه (۱۷ دی) در جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و در استان هرمزگان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، جنوب استان‌های فارس و کرمان بارندگی، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.  

از بعد از ظهر شنبه در استان‌های ساحلی خزر بارش باران و وزش باد و در برخی نقاط شمال غرب بارش برف و باران انتظار می‌رود.

یکشنبه (۱۸ دی) ضمن تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر، در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق بارش باران و برف و در نواحی شرق و جنوب شرق بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.  

دوشنبه (۱۹ دی) در نوار شمالی کشور و ارتفاعات البرز بارش برف و باران خواهیم داشت . در این روز با ورود سامانه بارشی جدیدی به کشور در استان‌های واقع در جنوب غرب، بارش برف و باران رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. 

سه‌شنبه (۲۰ دی) سامانه بارشی در غالب مناطق کشور به‌جز استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، آذربایجان غربی، غرب آذربایجان شرقی و کردستان سبب بارش می‌شود. 

چهارشنبه (۲۱ دی) نیز سامانه بارشی در شمال شرق کشور و استان‌های گیلان و اردبیل سبب بارش خواهد شد. 

در روز شنبه شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و از بعد از ظهر شنبه تا سه‌شنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود همچنین یکشنبه کاهش محسوس دما در سواحل دریای خزر و اردبیل رخ خواهد داد. 

کد خبر 733005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • فاتح حسنی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 3
    ممننیم.بسیار خوب.