معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران درباره فعالیت مدارس و دانشگاه‌های تهران از روز شنبه 17 دی ماه توضیحاتی ارائه داد.

سرویس مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین، عابد ملکی در این باره توضیح داد: با توجه به بهبود شاخص هوای تهران و پیش بینی‌ها برای قرارگیری شاخص کیفیت هوا در شرایط سالم تا پایان امروز، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تا پایان امروز جلسه‌ای نخواهد داشت و بنابراین فعالیت دانشگاه‌ها، مدارس و ادارات سطح استان تهران از فردا شنبه ۱۷ دی ماه به صورت حضوری خواهد بود.

او گفت: همچنین کلیه مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا که در روزهای گذشته برقرار بود برای فردا اجرا نخواهد شد.

کد خبر 732958
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    3 2
    خواهشاً اگر مقدوره ماشین بیرون نیارید. به ویژه صبحها که وزش باد اندکه
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      0 0
      دوست گرامی سهم خودورها در آلودگی تهران یک مقدار ثابته که با یک آهنگ نسبی ثابت در شهر در حال افزایشه . آنچه که نقش پر رنگی داره وسایل گرمایشی و سوخت کارخانه جات تولید برق در شهر تهرانه که در زمستان تصاعدی بالا میره / کاش میشد یک سری به ادرات دولتی در شهر بزنید تا ببینید چه تعداد در روزهای تعطیل هنوز با مصرف بالا دارند سوخت و برق مصرف می کنند/منتها مسئولین محترم با زیرآبی رفتن میندازن گردن خودرو که همین هم جای سواله / چرا خودروی زیر استاندارد تولید میشه که اینقدر آلاینده است و بعدش به زور جار میزنند که نه مطابق استادارد یورو شونصدهزاره !!!! که خود اروپا هم زیرش وامونده !!!
  • امیر IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    16 0
    شاخص آلودگی هوا در این لحظه (ساعت 18 و 30) طبق گزارش سایت کنترل آلودگی در تهران 165 و قرمز و در حال صعود است اما فردا مدارس و دانشگاه ها همچنان حضوری و کمینه اضطرار هوا نیز جلسه ای ندارند الحمدلله !!!! واقعاً که کارشان جالب است !!!!!