وزارت بهداشت در اطلاعیه ای ضمن تاکید بر لزوم دریافت نوبت یادآور واکسن کرونا توسط افرادی که ۶ ماه از آخرین نوبت تزریق شان گذشته است، فهرست مراکز واکسیناسیون استان تهران را اعلام کرد.

واکسن

 به گزارش همشهری آنلاین، وزارت بهداشت در اطلاعیه ای ضمن تاکید بر لزوم دریافت نوبت یادآور واکسن کرونا توسط افرادی که ۶ ماه از آخرین نوبت تزریق شان گذشته است، فهرست مراکز واکسیناسیون استان تهران را اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«باتوجه به شناسایی زیرسویه های جدید اُمیکرون، احتمال موج هشتم کرونا و لزوم تزریق نوبت یادآور واکسن کووید۱۹ به منظور افزایش قدرت ایمنی برای مقابله با این ویروس، از تمامی افراد بالاتر از ۱۸ سال که در سال جاری اقدام به تزریق واکسن نکرده و یا ۶ ماه از تاریخ آخرین نوبت دریافت واکسن کرونا توسط آنها گذشته، دعوت می شود اقدام به تزریق نوبت یادآور واکسن مذکور کنند.

از هموطنان عزیز در سراسر کشور به غیر از تهران، درخواست می شود برای دریافت نشانی نزدیکترین واحد ارائه خدمات سلامت به منزل یا محل کار خود، به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان محل سکونت خویش مراجعه و فهرست این واحدها را مشاهده کنند.

همچنین مراکز واکسیناسیون شهر و استان تهران به تفکیک دانشگاه علوم پزشکی در ساعات اداری، پذیرای مراجعان برای تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا هستند.

فهرست مراکز واکسیناسیون کووید۱۹ در شهر و استان تهران در ذیل قابل مشاهده است.»

با کلیک روی «دریافت» فایل فهرست مراکز را دانلود کنید.

 دریافت
 دریافت
  دریافت
 دریافت

کد خبر 732724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha