یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۷ - ۰۷:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: اوباما بر خلاف قوانین کاخ سفید تلفن همراه "بلک بری" خود را تعویض نخواهد کرد.

به گزارش اسوشیتدپرس، باراک اباما نامزد منتخب ریاست جمهوری آمریکا ادعا می‌کند که خداحافظی وی با گوشی محبوبش امکان‌پذیر نخواهد بود و وی تلفن هوشمند خود را بر خلاف قوانین امنیتی موجود در کاخ سفید رها نخواهد کرد.

وی عنوان کرده است که حاضر نیست تلفن همراهش را از دست بدهد زیرا این وسیله‌ای است که به آن عادت کرده و می‌تواند از طریق آن نامه‌های الکترونیک خود را چک کرده و سری هم به سایت‌های خبر بزند.

اوباما قصد دارد با استفاده از تلفن همراهش با دنیای واقعی در ارتباط باشد و در حبابی که کاخ سفید برای او ایجاد خواهد کرد گرفتار نشود.

تلفن همراه هوشمند "بلک بری" اوباما در طول مبارزات انتخاباتی و سخنرانی‌های او همواره در دستانش قرار داشت و وی ظاهرا علاقه خاصی به این وسیله دارد.

او مدعی است که با استفاده از این تلفن می‌تواند مطمئن باشد که اگر در دوران ریاست جمهوری کاری اشتباه از او سر زد هر فردی به‌تواند به او پیام کوتاه بفرستد و از وی انتقاد کند.

کاخ سفید با وجود لو رفتن صندوق پیام‌های صوتی اوباما بیم آن را دارد که نگهداری این تلفن که از طریق ماهواره‌ها قابل ردگیری است راهی برای هکرها و هک کردن این وسیله و رسیدن به مسائل امنیتی باشد.

کد خبر 73256

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز