مقامات محلی اعلام کردند که مسئولان یک فرودگاه در مکزیک ۴ جمجمه انسان را در داخل بسته‌ای که قرار بود به ایالات متحده ارسال شود، کشف کردند!

دستگاه اشعه ایکس

به گزارش همشهری آنلاین، طبق بیانیه منتشر شده توسط گارد ملی، مقامات، این ۴ جمجمه پیچیده شده در فویل آلومینیومی و پلاستیکی را در جعبه‌ای ساخته شده از مقوا در فرودگاه بین قاره‌ای کرتارو مکزیک کشف کردند.

گارد ملی اعلام کرد که این بسته از ایالت ساحلی غربی میچوآکان، که یکی از خشن‌ترین مناطق کشور است، ارسال شده و قرار بود به آدرسی در مانینگ در کارولینای جنوبی برسد.

گارد ملی افزود که مقامات فرودگاهی در شهر کرتارو پس از مشاهده اشکال عجیب و غریب در دستگاه اشعه ایکس هنگامی که جعبه مقوایی از طریق آن اسکن شد، با افسران این سازمان تماس گرفتند.

گارد ملی از افشای هر گونه جزئیات در مورد هویت یا سن جمجمه‌ها یا هر انگیزه احتمالی پشت حمل آنها خودداری کرد.

ارسال بسته‌ای عجیب از مکزیک به آمریکا | تصویر ترسناک کشف ۴ جمجمه‌ انسان در فرودگاه کرتارو!
مشخص نشده است که انگیزه ارسال جمجمه‌ها به آمریکا، علمی بوده یا چیز دیگر.

این مقامات اظهار داشتند که این بسته، صرف نظر از اینکه فرستنده چگونه جمجمه‌ها را به دست آورده یا اینکه آیا آنها برای مطالعات پزشکی ارسال شده‌اند، قوانین مکزیک را در مورد نحوه برخورد با اجساد نقض می‌کند.

گارد ملی گفت که فرد یا سازمانی که بقایای انسانی را ارسال می‌کند باید مجوز ویژه یک مقام بهداشتی صالح را دریافت کند که در این مورد اخذ نشده است.

میچوآکان یکی از خشن‌ترین ایالت‌های مکزیک است و کارتل مواد مخدر ویاگرا مدت‌هاست که بر شهر آپاتزینگان تسلط داشته است.

کد خبر 731870

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha