دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
۱ نفر

در حالی که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان مشاغل خانگی و تولیدکنندگان صنایع‌دستی، بازاریابی برای فروش محصولاتشان است، در عمارت کاظمی نمایشگاهی در حمایت از محصولات بانوان هنرمند خودسرپرست دایر شده است.

تعالی هنر

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایشگاه با مشارکت مدیریت گردشگری بافت تاریخی تهران و شرکت تعاونی تعالی هنر با هدف فروش حضوری و پایش محصولات بانوان تولیدکننده صنایع دستی خودسرپرست برای صادر به کشورهای دیگر در عمارت کاظمی برقرار است.

صنایع دستی بانوان خودسرپرست در عمارت کاظمی

آن‌طور که «وصال هنرجو»، مدیر شرکت تعاونی تعالی هنر، می‌گوید هدف از راه‌اندازی شرکت تعاونی تعالی هنر، اتصال صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و خانگی به بازار فروش به روش علمی بود و قرارش این شد که از تولیدکنندگان خرد، آسیب‌دیدگان اقتصادی، زنان سرپرست‌خانوار و آنها که محلی برای ارائه دست‌ساخته‌هایشان ندارند حمایت کند. این نمایشگاه هم نمونه‌ای از همین دست فعالیت‌هاست و اکنون بیش از ۳۰ بانوی خودسرپرست که به شکل خانگی در حوزه‌های مختلف مجسمه‌سازی، پتینه‌کاری، جواهردوزی، ساخت تابلوی چوب و رزین، سفالگری، گلیم‌بافی، تولید پوشاک سنتی و... فعالیت می‌کنند برای عرضه محصولاتشان در آن حضور پیدا کرده‌اند.

صنایع دستی بانوان خودسرپرست در عمارت کاظمی

این نمایشگاه تا ۱۳ دی در این عمارت دایر است و علاقه‌مندان برای بازدید و حمایت از این محصولات می‌توانند به سرای کاظمی در میدان بهارستان، خیابان مصطفی‌خمینی، پایین‌تر از امیرکبیر، کوچه مرادی، روبه‌روی امامزاده یحیی، بن‌بست طهماسبی مراجعه کنند.  

کد خبر 731620

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha