همشهری آنلاین: مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از آغاز طرح اقتصاد خانوار شهروند در فروشگاه‌های شهروند از 29 دی ماه خبر داد.

علی احمدیان گفت: با اجرای طرح اقتصاد خانوار، 150 نوع از مواد غذایی عرضه شده در فروشگاه شهروند حداقل  10 درصد کاهش قیمت خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، وی با بیان اینکه این اقلام شامل محصولات دریایی، گوشت منجمد وارداتی گوساله، ‌لبنیات، ‌قند و شکر، مواد شوینده و بهداشتی، محصولات سلولزی، غلات و.. است افزود: این طرح به صورت دائمی و در تمامی شعب فروشگاه‌های شهروند به اجرا درخواهد آمد.

احمدیان ادامه داد: در طرح اقتصاد خانوار، شرکت ‌شهروند سود خود را به حداقل رسانده و این روش جدیدی در خرده فروشی کالا با کمترین هزینه و به نفع مصرف کننده است.

قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز گفت:‌ در این طرح، مواد غذایی با بسته‌بندی برند "‌اقتصاد خانوار" ‌در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد‌. این مواد غذایی از نظر نوع و کیفیت تفاوتی با نوع بسته‌بندی تجاری و برند شهروند نخواهند داشت‌.

همچنین در تمام فروشگاه‌ها‌، هر دو نوع مواد غذایی، هم با بسته‌بندی تجاری و برند شهروند و هم با بسته‌بندی "‌اقتصاد خانوار" عرضه می‌شود تا شهروندان در صورت تمایل و طبق نیاز و بر اساس اختیار خرید خود را انجام دهند.

محمد عیدیان  تصریح کرد‌: در این طرح‌، فروشگاه شهروند سود حاصله از فروش محصولات را به حداقل خواهد رساند

وی با اشاره به این که در ابتدا تصمیم به اجرای این طرح در فروشگاه‌های شهروند واقع در مناطق جنوبی شهر گرفته شده بود، بیان داشت‌: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این طرح در تمام فروشگاه‌های شهروند اجرا خواهد شد.

کد خبر 73160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز