مهاجم لهستانی بارسلونا به شانس اصلی کسب توپ طلا در سال ۲۰۲۳ واکنش نشان داد.

روبرت لواندوفسکی

به گزارش همشهری‌آنلاین، روبرت لواندوفسکی بعد از سال‌ها درخشش در بایرن مونیخ تصمیم گرفت که در تابستان این تیم را ترک کند تا پیراهن بارسلونا را بر تن کند.

این مهاجم لهستانی در بارسلونا هم نمایش درخشانی داشته است و در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد البته او با محرومیت سه جلسه‌ای مواجه شده است و فعلا نمی‌تواند برای آبی‌اناری‌ها به میدان رود.

لواندوفسکی درباره ادامه لالیگا گفت: روزهای سختی در انتظار ماست. به زودی ادامه لالیگا آغاز می‌شود و برنامه فشرده‌ای در انتظار ماست. باید به خوبی خود را آماده لالیگا کنیم. من در دو بازی بعدی نمی‌توانم به میدان بروم و در بقیه بازی‌ها مشکلی نخواهم داشت.

او درباره رقابت برای کسب توپ طلا در سال ۲۰۲۳ گفت: به نظرم جام جهانی برنده توپ طلای بعدی را مشخص خواهد کرد و به همین خاطر مسی که بیشترین نقش را در قهرمانی آرژانتین داشت گزینه اصلی این جایزه بزرگ است. مسی اکنون خوشحال از قهرمانی در جام جهانی است و لحظات خوبی را با هم‌تیمی‌های خود تجربه می‌کند.

لواندوفسکی درباره رویای همبازی شدن با مسی گفت: این اتفاق دست من نیست و تنها می‌توانم بگویم که هر مهاجمی رویای همبازی شدن با مسی را دارد چرا که پاس‌های او باعث می‌شود تا شما به راحتی در موقعیت گل زدن قرار گیرد. مسی بیشتر به عنوان هافبک بازیساز بازی می‌کند و این بهترین فرصت برای مهاجمانی است که در کنار او بازی می‌کنند.

قرارداد مسی با پاری‌سن‌ژرمن تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. هواداران بارسلونا امید زیادی دارند که این بازیکن به تیم برگردد اما گزارش‌ها حاکی از تمدید قرارداد او با تیم پاریسی است.

کد خبر 730302
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha