تعداد کمی از خوش‌شانس‌ها می‌توانند پیش از دیگران در صف دریافت ویژگی‌های گوگل کروم جدید باشند.

مرورگر کروم

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه سان، گوگل اعلام کرده است که قصد دارد شیوه انتشار آپدیت‌های خود را در سال آینده به طور کامل اصلاح کند.

معمولاً این شرکت ساخت اولیه کروم را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد تا آنها را آزمایش کنند. این نسخه برای استفاده روزمره مناسب نیست. ایراد (باگ) دارد و به همین دلیل است که گوگل یک برنامه بتا برای متخصصان فنی دارد تا مشکلات را شناسایی کنند. پس از یافتن و رفع آنها، یک نسخه مناسب برای همه معرفی می‌شود.

اما اکنون گوگل می‌خواهد یک لایه دیگر درست قبل از اینکه به‌روزرسانی‌ها در اختیار عموم قرار بگیرد، ایجاد کند.

این گروه ویژه نسخه «پایدار اولیه» کروم را در اختیار خواهد داشت. این غول فناوری گفت که این امتیاز برای «درصد کمی از کاربران» در دسترس خواهد بود.

تقریباً همه افراد دیگر می‌توانند یک هفته بعد از آن در تاریخ برنامه معمولی استفاده کنند. ظاهراً این ایده به شرکت کمک می‌کند تا مشکلات لحظه آخری را که پیش می‌آید برطرف کند.

راشل اندرو، متخصص گوگل در این باره گفت: «با انتشار زودهنگام پایدار برای درصد کمی از کاربران، ما این فرصت را داریم که انتشار را قبل از عرضه برای همه کاربران‌مان نظارت کنیم. اگر هر مشکلی کشف شود، می‌توان آن را در حالی که تأثیر نسبتاً کوچک است، حل کرد.»

بیشتر بخوانید:

روسا در حال برنامه‌ریزی برای شروع طرح انتشار جدید در Chrome ۱۱۰ هستند. این بدان معناست که آزمایش‌کنندگان بتا فنی آن را در ۱۲ ژانویه به طور معمول به دست خواهند آورد. سپس کار با گروه جدیدی از کاربران پایدار اولیه در یک فوریه دنبال خواهد شد. در نهایت، انتشار کامل برای همه در ۷ فوریه اتفاق خواهد افتاد. البته تا زمانی که هیچ مشکلی شناسایی نشود.

کد خبر 730011

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha