مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: غسالخانه جدید بهشت زهرا (س) تا دو سال دیگر آماده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه غسالخانه این گورستان توسعه می‌یابد گفت: عملیات ساخت غسالخانه جدید بهشت زهرا (س) 2 سال دیگر به پایان می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، محمود رضاییان: با توسعه بهشت زهرا(س) و همچنین استفاده از قبور نسل اول توسط نسل سوم و به دلیل ملی بودن گورستان به خاطر حضور 30 هزار شهید،‌ توسعه و ساخت غسالخانه جدید در فضایی بزرگتر در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طرح غسالخانه جدید به تصویب رسیده و پیمانکار آن نیز تعیین شده است افزود: برای غسالخانه جدید فضای بزرگتری در نظر گرفته شده که شامل سالن انتظار و نمازخانه نیز خواهد بود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) بیان داشت : برای استراحت کارگران غسالخانه نیز فضای باز استراحت دور از ازدحام مراجعان و همچنین سالن غذاخوری و خوابگاه نیز تعیین شده است. محل استراحت کارگران واحد دفن نیز که هم‌اکنون در مکانی دور در گورستان قرار دارد،‌ با کارگران واحد غسالخانه یک‌جا در نظر گرفته شده است.

رضاییان ادامه داد: غسالخانه کنونی هم‌اکنون دارای 4 سکوی زنانه و 4 سکوی مردانه است که این تعداد در غسالخانه جدید افزایش یافته و نوع آن نیز تغییر کرده همچنین محل نگهداری متوفیان نیز گسترش خواهد یافت.

وی به در نظر گرفتن سالن ذخیره در طرح جدید اشاره کرد و گفت: این سالن برای مواقع اضطراری مانند انجام تعمیرات در سالن‌های دیگر در نظر گرفته شده تا در این مواقع خدمات‌رسانی در این بخش با مشکل مواجه نشود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) درخصوص غسالخانه کنونی بعد از بهره برداری غسالخانه جدید نیز اظهار داشت : این غسالخانه تعطیل شده و به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

کد خبر 72981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز