شاهدان گفتند که پلیس امنیت متروی دوحه نتوانست ازدحام ناگهانی در ایستگاه مشیرب، تقاطع شلوغی که سه خط مترو به هم می‌رسند را مدیریت کند.

در حالی که هزاران هوادار در آستانه فینال جام جهانی فوتبال عازم استادیوم لوسیل بودند پلیس به دلیل ازدحام تماشاگران درهای ایستگاه اصلی مترو دوحه را به مدت یک ساعت بست.

لوسیل با ظرفیت ۸۸۹۶۶ تماشاگر بزرگ‌ترین استادیوم در میان استادیوم‌هایی است که میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بودند. این ورزشگاه به طور خاص برای میزبانی مسابقات جام جهانی، به ویژه بازی فینال ساخته شده است.

شاهدان گفتند که پلیس امنیت متروی دوحه نتوانست ازدحام ناگهانی در ایستگاه مشیرب، تقاطع شلوغی که سه خط مترو به هم می‌رسند را مدیریت کند.

شاهدان می‌افزایند که مأموران این ایستگاه با موانعی سعی در محدود کردن ورود افراد داشتند، اما گروه‌هایی از آن‌ها به داخل ایستگاه نفوذ کردند که باعث افزایش جمعیت شد، بنابراین پلیس به بستن درها متوسل شد.

فاطمه اسماعیل که با دو فرزندش در حالی که صدها نفر در اطراف درهای ورودی جمع شده بودند، گفت: ناگهان صدها نفر سعی کردند از پله‌ها پایین بیایند. ترسناک بود، اما من کسی را مجروح ندیدم.

بسیاری از این هواداران در تلاش بودند تا با مترو به مناطق هواداری بروند، جایی که صفحه نمایش‌های غول پیکری برای نمایش بازی آرژانتین و فرانسه تعبیه شده بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ایستگاه یک ساعت بعد بازگشایی شد و با وجود ازدحام جمعیت، مسافران به سمت قطارها حرکت کردند.

ازدحام ترافیک نیز در مجاورت دوحه و جمعیت زیادی در اطراف ورزشگاه لوسیل گزارش شد.

گفتنی است، تیم ملی آرژانتین در ضربات پنالتی موفق شد تیم ملی فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی، را شکست داده و به عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ دست پیدا کند.

کد خبر 729118

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha