در نامه‌ای منتسب به گروه تولید سریال «سقوط» که خطاب به حمید فرخ نژاد نوشته شده است، رفتار وی با این پروژه مورد انتقاد قرار گرفت.

حمید فرخ‌نژاد

به گزارش همشهری آنلاین،  در این نامه که نسخه ای از آن از سوی روابط عمومی مجموعه «سقوط» ارسال شده، آمده است: 

«حمید خان فرخ‌نژاد؛

سلام که رسم ادب و معرفت و احترام است!

همه ما تیم تولید سریال «سقوط» شوکه هستیم. مگر می‌شود مرارت‌هایی که در روزهای سخت و خاک‌آلود فیلمبرداری در کوه و بیابان کشیدیم، از خاطر برد؟ مگر می‌شود شب‌های سرد سقز را که با مهمان‌نوازی هموطنان عزیزِ کُرد گرم شده بود، فراموش کرد؟ مگر می‌شود شب‌بیداری عوامل تولید و علاقهِ‌شان را به تولید سریالی متفاوت و جذاب برای مردم از یاد برد؟ 

حمید خان!

چطور می‌شود که زحمت‌های گروهی را که خود در میان‌شان بودید، نبینید و تصمیمی فردی بگیرید که پخش سریال به مخاطره بیفتد؟ چطور می‌شود وقتی یاد بیانیه‌نویسی بیفتید که کارتان تمام شده باشد و بی‌خبر بار سفرتان را هم بسته باشید، ولی برایتان مهم نباشد که بقیه اعضای گروه چه بلایی بر سرشان می‌آید؟ 

چقدر سخت است که چند روز قبل همدیگر را در آغوش گرفته باشیم و برای هم آرزوی موفقیت در پروژه‌های بعدی را کرده باشیم و حالا همان آدم‌ها را در مخمصه‌ای گرفتار کرده باشید که انگار زحمات یکساله‌شان خاکستر شده. چقدر خودخواهانه است که شرایط سخت کنونی مردم را دیده باشیم و بدتر از آن را، سر همکاران خود آورده باشید. چقدر عجیب است که خبرهای درگوشی حل مشکل خروج هنرمندان را شنیده باشیم و دقیقا رفتاری کنید که مشکل ممنوع‌الخروجی دوباره برای همه هنرمندان و دوستانتان برقرار شود.

جناب فرخ‌نژاد!

کاش معرفتی بود، کاش حرمت نان و نمک همچنان مقدس بود، کاش رفتار حرفه‌ای فقط در هنگام نقد کردن چک معنا پیدا نمی‌کرد، کاش ارزش کلمه‌ها اینقدر راحت و آسان نمی‌شکست.

همکاران شما در سریال «سقوط»»

 سریال نمایش خانگی «سقوط» توسط سجاد پهلوان زاده کارگردانی شده است.

کد خبر 728394
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 320
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    این همه جوان مستعد داریم از هنرپیشه های تکراری استفاده میکنین و دچار مشکل میشین و پول‌های هنگفت پرداخت میکنین با همین پول‌های هنگفت دهها نفر بیکار و کم کار سر کار میرن و شما هم دچار مشکل نمیشین خود کرده را تدبر نیست از همین امروز شروع کنین
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    کسی که میگه یک تار موی بچه مو به هشتاد میلیون هم وطن نمیدم را همون موقع باید بهش در خروجی رو نشون می‌دادید. چرا نشون ندادید؟ کسی که این حرف رو میزنه و یا در خلوت این طوری فکر میکنه فقط یک بی شرف وقیح میتونه باشه.
  • فرهاد IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    امثال فرخ نژاد آرتیستن و شخصیت ثابتی و ندارن از طرفداری این بازیگرها نباید خوشحال شد و از دشمنیشون ناراحت اینها معنی معرفت و نون و نمک و نمی‌شناسن شرافت و وطن واسه این جماعت معنی ندارد
  • مهدی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    بنده به عنوان عضو کوچک این جامعه چند سال قبل تر فهمیدم که گله گوسفند را نمیتوان به دست حمید فرخ نژاد سپرد که بچراند چطور عوامل یک پروژه این موضوع را درک نکردن و به این شخص اعتماد داشتند خود کرده را تدبیر نیست جالب اینجاست کسی که برای حرفه خودش احترام قائل نیست چطور ژست دلسوزی برای مردم را میگیره.