سازمان هواشناسی کشور در آخرین پیش‌بینی خود از آب و هوای کشور، وضعیت بارش‌ها را از امروز تا سه‌شنبه هفته آینده تشریح کرد.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین، براساس‌ تحلیل‌ آخرین‌ نقشه‌ های پیش‌ یابی‌ هواشناسی‌ امروز در استانهای خوزستان، کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب‌ و جنوب‌ اصفهان، شمال و غرب‌ فارس‌، شمال بوشهر و برخی‌ مناطق‌ استان های ایلام، کرمانشاه و لرستان افزایش‌ ابر و بارش‌ پیش‌ بینی‌ می‌ شود.

جمعه‌ در برخی‌ مناطق‌ واقع‌ در دامنه‌ ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی و جنوبی‌، برخی‌ مناطق‌ مرکزی کشور و سواحل‌ دریای خزر بارش‌ پراکنده انتظار می‌ رود.

شنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ کرمان، یزد، غرب‌ و بخش‌ هایی‌ از مرکز کشور، سواحل‌ دریای خزر، ارتفاعات‌ البرز ، دامنه‌ ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی و جنوبی‌ و یکشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ کرمان، هرمزگان، شمال فارس‌، جنوب‌ و غرب‌ اصفهان و دامنه‌ ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ جنوبی‌ بارش‌ پیش‌ بینی‌ می‌ شود.

دوشنبه‌ در بخش‌هایی‌ از کرمان و شمال هرمزگان ابرناکی‌ و بارش‌ خفیف‌ باران پیش‌ بینی‌ می‌ شود و در سایر مناطق‌ کشور جوی آرام خواهیم‌ داشت‌.

لازم به‌ ذکر است‌ طی‌ این‌ مدت‌ بارش‌ در ارتفاعات‌ و مناطق‌ سردسیر به صورت‌ برف‌ خواهد بود.

با تداوم پایداری و سکون نسبی‌ هوا، طی‌ 3 روز آینده در شهرهای صنعتی‌ و پرجمعیت‌ به ویژه تهران، کرج‌، تبریز و مشهد، افزایش‌ غلظت‌ و انباشت‌ آلاینده های جوی انتظار می‌رود.

از اواخر وقت‌ جمعه‌ تا یکشنبه‌ نیز خلیج‌ فارس‌ مواج‌ است.

کد خبر 728112

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha