رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای ایران درباره تسهیل در بازدید از مراکز هسته‌ای برای دانشجویان اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام‌شده موفق شدیم که فضا را بازتر کرده و این اجازه را گرفتیم که مقداری این پروتکل‌ها در مورد جوانان و آینده‌سازان کشور تغییر کند.

امیرحسین فقهی

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر سید امیرحسین فقهی؛ رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای ایران در نشست خبری تشریح دستاوردهای پژوهشی صنعت هسته‌ای در پاسخ به سؤال تسنیم مبنی بر لزوم تسهیل در برگزاری تورهای علمی و بازدید از مراکز هسته‌ای اظهار کرد: خوشبختانه با رایزنی‌هایی که در این مدت انجام شده است و درک بسیار بالایی که مجموعه‌های امنیتی و حفاظتی دارند و وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و از افراد، اطلاعات و اماکن، حفاظت و مراقبت می‌کنند، ما موفق شدیم که یک مقداری  فضا را بازتر کنیم.

رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای ایران ادامه داد:‌ ما موفق شدیم این اجازه را بگیریم که در مورد جوانان و آینده‌سازان کشور مقداری پروتکل‌ها تغییر پیدا کند یا نامحسوس‌تر شود و بتوانیم عزیزان و دانشجویان خود را در بازدیدهای علمی از مراکز داشته باشیم.

فقهی تأکید کرد: این بازدیدها باعث می‌شود که دانشجویان بتوانند دستاوردهای دانشمندان ایرانی را از نزدیک ببینند و با آنچه که دشمنان ایران روایت می‌کنند، مقایسه کنند.

کد خبر 728045
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha