عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کانال خود برای ارتباط بیشتر با مردم، شماره‌ مخصوص خود برای این کار را اعلام کرد.

زارع پور

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر ارتباطات نوشت: «از زمان حضورم در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همواره از راه‌های مختلفی با مردم عزیز در ارتباط بوده‌ام. هموطنان عزیز علاوه بر اینکه با مراجعه به ادارات پست می‌توانند نامه‌های خود را تنها با نوشتن عبارت «برسد به دست وزیر ارتباطات» به‌صورت رایگان برای من ارسال کنند، در پیام‌رسان‌های داخلی هم با نام کاربری eisazarepour ضمن اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده به مردم عزیز، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات آنها را هم دریافت می‌کنم.»

زارع‌پور افزود: «اما برخی از هموطنان عزیز ساکن روستا هنوز به شبکه اینترنت دسترسی ندارند و به همین دلیل شماره ۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱ را هم برای دریافت پیامک از این عزیزان و سایر هموطنان اعلام کرده‌ام تا بتوانند با من در ارتباط باشند.»

او در پایان نوشت: «به امید روزی که با اتصال تمامی روستاهای کشور به شبکه ملی اطلاعات، تمامی ارتباطات من با همه هموطنان عزیزم از طریق فضای مجازی برقرار شود.»

کد خبر 727542

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    13 3
    سلام. حالا نه اینکه وضع اینترنت تو کشور خوبه؟ مردم میتوانند بخوبی از اینترنت استفاده بکنند؟ آقا شما لطف کنید و فیلتر نکنید، همینی هم که هست قطع نکنید، دیگه گسترش اینترنت پیشکش. بقوا خال قزی تو سریال خوش نشین ها " شما جیب ما را نزن، بقیه اش پیشکش " شما بجای اینکه مسئله را حل کنید، صورت مسئله را پاک کردید🤔 آخه مرد مومن، برای چندتا بی نماز که درب مسجد را نمی بندند🙄
  • DE ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    13 3
    چطو می‌توانیم با دوستان و اقوام در خارج از کشور صحبت کنیم آقای زارع پور. اینترنت ما رو گرفتی حالا میخوای به روستا اینترنت بدی؟ امروز صبح بچه ما نمی‌توانست در کلاس آنلاین شرکت کند نیمی از کلاس یک مدرسه در مدرسه غیرانتفاعی تهران به علت سرعت پایین اینترنت در کلاس حضور نداشتند و معلم به سختی صحبت می‌کرد . امکاناتی که داشتیم هم گرفتیم. چگونه مکالمه صوتی با خارج داشته باشیم؟ والا اینستاگرام هم نمیخوایم. شما یه راه حل بگذارید جلوی پای ما.
  • علی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    12 0
    شما طرح اینترنت خانگی من را بدون اطلاعم از لحاظ سرعت نصف و از لحاظ قیمت دوبرابر کردی
  • GB ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    7 4
    آقای زارع پور قسم حضرت عباسی را باورکنیم یا دم خروست را
  • عبدالله IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 14
    لعنت بر اعتراضگر که باعث شد همه چیز بدتر خرابتر و گرانتر شود. و السلام
    • سپهر IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      10 1
      اعتراض حق مردمه . شما زورت به مسئولین نمیرسه به مردم چرا بد و بیراه میگی . میتونی برو حقت رو بگیر
  • ناشناس IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 2
    آقای زارع پور ، شما اول از داخل مجموعه خودت شروع کن و به اعتراضات و مشکلات عدیده پرسنل شرکت مخابرات برس ، بعد به کل کشور وعده بده . تعرفه ها را زیاد کردی اما هنوز حقوق و معوقات پرسنل را نمیدی. پس پول ها چی میشه ؟ شکر خدا توسعه ای هم که در کار نسیتو
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    3 2
    اذیت میشید از شورای امنیت ملی حرف میزنیم ؟ یا شانسی غیر قابل انتشار میشه نظراتمون خخخ