فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عاملان تیراندازی چند روزگذشته به یکی از ماموران انتظامی دره‌شهر در میدان ماداکتو این شهرستان خبر داد.

دستگیر

به گزارش همشهری آنلاین، سردار دلاور القاصی‌مهر با اعلام این خبر گفت: در پی تیراندازی با سلاح جنگی درچند روز گذشته به سمت واحد گشت پاسگاه انتظامی ارمو و مجروحیت احدی از ماموران در میدان ماداکتو دره‌شهر، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی در چند روز گذشته علیرغم شناسایی متهم اصلی و محل اختفای وی تلاش جهت روشن شدن دیگر زوایای تیراندازی با دستور کار شناسایی دیگرهمدستان احتمالی متهم با تشکیل تیم ویژه‌ای ادامه یافت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های اطلاعاتی مشخص شد علاوه بر عامل تیراندازی سه نفر دیگر که به نوعی در تهیه، تدارک و فراری دادن متهم دست داشته اند که ماموران انتظامی پس از هماهنگی‌های قضائی و در یک عملیات ضربتی و بازرسی همزمان از محل اختفاء متهمان موفق شدند علاوه بر دستگیری عامل اصلی تیراندازی سایر همدستان متهم را دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح کلاشینکف تاشو را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: در تحقیقات اولیه از متهمان، علت و انگیزه تیراندازی به سمت مامورین، را تحت تاثیر قرار گرفتن در فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌های معاند عنوان که پس از تکمیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دره شهر معرفی و از آن طریق برخورد قضائی متناسب با میزان مشارکت در ارتکاب جرم صورت گرفت.

سردار القاصی‌مهر خاطرنشان کرد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی با قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی جامعه امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند مقتدرانه و در چارچوب قانون و بدون اغماض در کمترین زمان ممکن برخورد خواهد کرد.

وی در پایان از حضور سران عشایرو طوایف به خاطر ارج نهادن و تقدیر از خدمات ارزنده کارکنان فراجا در تامین نظم و امنیت عمومی شهروندان و اعلام آمادگی آنان برای هرگونه همکاری در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تعامل همه‌جانبه با پلیس در مبازره با هرگونه ناامنی، تقدیر کرد و افزود: فراجا از طریق تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آمادگی پذیرش کلیه درخواست‌های مردمی و هرگونه اخبارو اطلاعات در خصوص جرایم امنیتی و غیر امنیتی را دارد.

کد خبر 727448
منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    12 1
    خسته شدیم هی بگیرید هی بگن تحت تاثیر فضای مجازی بودن
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    12 8
    اعدامشان کنید تا دیگر تحت فضای مجازی قرار نگیرند
  • ع ق قطر QA ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    6 3
    احسنت خدا به شما و سربازان امام زمان جزای خیر بدهد درخواست ما مشت کبان بر دهان اغتشاشگران است
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    3 1
    اشد مجازات