ستاره فوتبال برزیل می‌گوید که حذف از جام جهانی در بازی مقابل کرواسی او را از نظر روانی نابود کرده است.

نیمار

به گزارش همشهری آنلاین، نیمار جونیور، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل با گذشت دو روز از حذف تلخ سلسائو از جام جهانی ۲۰۲۲ شرایط سختی پشت سر می‌گذارد. این ستاره برزیلی فوتبال پس از حذف در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی توسط کرواسی از مطمئن نبودنش بابت ادامه بازی در تیم ملی خبر داده بود اما تصمیم قطعی را به آینده موکول کرده بود چرا که در آن لحظه شرایط مساعدی نداشت.

حالا نیمار در پستی اینستاگرامی از خدا، هواداران برزیل و هم‌تیمی‌هایش تشکر کرده است. البته موجی از غم و ناامیدی را می‌توان در این متن دید. او در پست اینستاگرامی‌اش نوشته است:

"من از نظر روانی نابود شده‌ام. این قطعا باختی بود که بیشتر از همه به من ضربه زد که من را برای ۱۰ دقیقه من را فلج کرد و بلافاصله پس از آن بی‌وقفه به گریه افتادم. متاسفانه این برای زمان زیادی طول خواهد کشید. ما تا آخر جنگیدیم. برای همین است که من به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم چرا که از تعهد و فداکاری کم نگذاشتند. این گروه شایسته بودند، ما شایسته بودیم، برزیل شایسته بود اما این چیزی نبود که خدا می‌خواست. این هدف ارزش هر فداکاری‌ای داشت چون محبت و همدردی تک‌تک هواداران را در داخل زمین حس می‌کردیم. از همه شما بابت حمایتتان از تیم ملی‌مان تشکر می‌کنم. متاسفانه تمام این‌ها کافی نبود و به من برای زمان زیادی ضربه خواهد زد؛ زمان زیادی. خدای من! بابت همه چیز از تو تشکر می‌کنم، تو به من همه چیز داده بودی پس من نمی‌توانم شکایت کنم. فقط ممنونم برای این که به من نگاه کردی. همه افتخارات - بدون توجه به شرایط - از طرف تو است."

غم و ناامیدی نیمار را رها نمی‌کند | پست اینستاگرامی ستاره برزیل بعد از حذف جام جهانی

کد خبر 727192
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    12 0
    چه قشنگدر مورد خداوند حرف زده آفرین