محسن شکاری، اغتشاشگری که ۳ مهر ماه ۱۴۰۱ ، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از مامورین حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح امروز اعدام شد.

اعدام

به گزارش همشهری آنلاین، چندی پیش حکم اولیه پرونده یکی از اغتشاشگران صادر شد.

براساس دادنامه صادره از سوی دادگاه انقلاب تهران، محسن شکاری به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین جرح عمدی با سلاح سرد به مامور بسیج حین انجام وظیفه و مسدود نمودن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت جامعه به اعدام محکوم شده بود
 
محسن شکاری فرزند مسعود سوم مهر ماه دستگیر شده بود و اولین جلسه دادگاه وی در مورخه ۱۰ آبان ماه برگزار شد.
این فرد، سوم مهر ماه در منطقه ستارخان تهران ضمن بستن خیابان با در دست داشتن «قمه» مردم را تهدید به هم‌صدایی و همراهی با خود می‌کرد.

وی در ادامه اقدامات مجرمانه با حمله مسلحانه به یکی از نیروهای حافظ امنیت با قمه ضرباتی را به بدن وی وارد کرد و کتف سمت چپ این نیروی حافظ امنیت را به نحوی مورد ضربه قرار داد که منجر به بخیه خوردن محل زخم به تعداد ۱۳ عدد شد.

متهم پس از وارد کردن ضربه به نیروی حافظ امنیت، قصد فرار از مهلکه را داشت که در نهایت توسط ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

محسن شکاری در اقاریر خود در خصوص چگونگی شرکت دراغتشاشات عنوان کرده است که بعد از اتمام کارمان به همراه علی(همدست خود) از محله نارمک ابتدا به میدان ولیعصر (عج) آمدیم و از آنجایی که این محل شلوغ نبود به محله ستارخان آمده و در تقاطع خیابان بهبودی راه را بر مردم بستیم.

در اقاریر متهم آمده است: علی به من گفت که برویم در تجمعات شرکت کنیم. با موتور علی رفتیم و او به من هم از قبل یک قبضه قمه داد تا ماموران را با آن بزنم.

متهم همچنین در اقاریر خود عنوان کرده است: «علی گفت اگر ماموری را بزنی پول خوبی می‌دهم و با این وعده آمدیم و در اغتشاشات شرکت کردیم»
 
روایت شاکی پرونده از روز حادثه

همانطور که اشاره شد، محسن شکاری در روزحادثه با قمه به یکی از ماموران حافظ امنیت حمله کرده و او را مجروح کرده است.

شاکی پرونده در اظهارات خود در رابطه با روز حادثه گفته است: روز سوم مهر ماه بود و طبق ماموریتی که به ما ابلاغ شده بود برای گشت زنی در محدوده راهی محل شدیم. ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه بود که وارد محدوده خیابان بهبودی در محله ستارخان شدیم.

به گفته شاکی،  در زمان حضور در محل تعداد زیادی خودرو بالغ بر ۱۰۰ الی ۱۵۰ ماشین در ترافیک مانده بودند که کمی جلوتر رفتیم و دیدیم که دو نفر درشت هیکل با حضور در تقاطع بهبودی اقدام به بستن خیابان کرده و یکی از آن‌ها قمه در دست داشت و مردم را تهدید به همکاری و شعار دادن می‌کرد.

شاکی اظهار می‌کند: از موتور پیاده شدم و به سمت متهم رفتم. به وی گفتم داری چکار می‌کنی؟ که به من حمله کرد و قصد داشت ضرباتی را بزند، یکبار با قمه زد که نگرفت، بار دوم ضربه متهم به کتف من برخورد کرد

شاهد حادثه: مردم خیلی ترسیده بودند

یکی از شاهدان حاضر در صحنه حادثه نیز ماجرا را اینگونه تشریح می کند:مردم خیلی ترسیده بودند. حدود ۱۵۰ ماشین در ترافیک گیر کرده بودند، هیچ ماشینی رد نمی‌شد. متهم در خیابان ایستاده بود و در حالیکه قمه در دستش بود اجازه عبور از آن محل را به کسی نمی‌داد
 
دیوان عالی کشور : اقدامات محسن شکاری مصداق اخافه ناس بوده است

پس از برگزاری جلسات دادگاه این متهم، ۲۹ آبان ماه و بر اساس مستندات متقن پرونده و اظهارات شهود حاضر در صحنه ، حکم بدوی این پرونده صادر می شود که براساس آن محسن شکاری فرزند مسعود به اتهام محاربه به مجازات اعدام محکوم می گردد.

دادگاه انقلاب تهران بر اساس شواهد موجود علت محارب تشخیص دادن محسن شکاری را، کشیدن سلاح به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین جرح عمدی با سلاح سرد به مامور حافظ امنیت حین انجام وظیفه و مسدود نمودن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت جامعه اعلام کرده بود.

در این مرحله پرونده پس از فرجام‌خواهی متهم برای بررسی های دقیق تر، به دیوان عالی کشور ارسال گردید 
در نهایت، حکم صادره پس از بررسی در دیوان عالی کشور ، مورد تایید قرار گرفت و صبح امروز، ۱۷ آذرماه حکم اجرا شد.

دیوان عالی کشور در پاسخ به فرجام خواهی حکم اولیه صادر شده که توسط وکیل متهم محسن شکاری به این مرجع قضایی ارجاع شده بود اعلام کرده است:

فرجام خواهی وکیل محکوم علیه محسن شکاری نسبت به رای صادره وارد و موجه نیست زیرا اقدامات مرتکب یعنی حضور در جمع اغتشاشگران و تلاش برای بستن خیابان‌ و تهدید مردم با سلاح سرد و نیز درگیر شدن با برخی از نیروهای حافظ امنیت و مجروح کردن آن‌ها با سلاح سرد از مصادیق (من شهر السلاح لاخافه الناس) یعنی بزه محاربه است و دادنامه صادره از این جهت منطبق با موازین شرعی و قانونی است، لذا به استناد بند الف ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری تایید و ابرام می‌شود.

کد خبر 726555

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 153
  • نظرات در صف انتشار: 82
  • نظرات غیرقابل انتشار: 108
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    همه کسانیکه اعتراض اقتصادی را بنوعی به اغتشاش می کشاند و مامور امتیتی را می زنند در ملا عام باید لعدام شند نه در زندان‌.
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      لطفاً تندروی نکنید. طبق همین کیفرخواست هم حقش اعدام نبود. بر اعصاب خود مسلط باشید و حرف مردم را بشنوید و الا داستان اعتراضات حل نمی‌شود
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      ۱۱و۴۱ ولی به نظرم هر کسی بیاد تجمعات یا باید کشته شود یا اگر بازداشت شد فوری اعدام شود و الا این اعتراضات الکی جمع نمیشود. در اسلام گفته با حداکثر توان و قدرت با این آدمها برخورد کنید و جانشان را بستایند که عین دین است
    • الناز۱۶ساله IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      کسانی که امنیت جامعه اسلامی را مختل می‌کنند، در واقع به جنگ خدا و پیامبرش رفته‌ و به آنها «مُحارب» گفته می‌شود. کشتن، به‌دار آویختن، قطع دست و پا و تبعید جزای محاربه با خدا و پیامبرش است.
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      دقیقا هیچ اعتراض اقتصادی در کل تهران نبود که شما اینطور نوشتی! طرف کل خیابان را مسدود کرده و با قمه به مامور انتظامی حمله کرده و در کل سهم خودش را از یک قطعه کوچک از پازل نقشه دشمن بودن را اجرا کرده و حق هم همین است که امثال این موجودات اعدام بشوند
    • مروارید IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      درکل اعدام کاربسیاراشتباهی بودوممکن است برخی مسائل دیگررابه وجوداورد
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      80 94
      برخی از خود اغتشاشگران با ارسال پیام ها و نظرات تند و تحریک کننده مبنی بر اعدام همه معترضان حتی افراد کم سن و سال سعی در تحریک مردم برای مقابله با اعدام و مظلوم نمایی از چند نفر که قمه به دست گرفته و به پلیس حمله ور شده اند و موجب شهادت برخی افراد هم گردیده اند بشوند. این حرکت که خودتان را بجای مذهبی های دوآتیشه می زنید ولی قصدتان تخریب نظام و قوه قضائیه است بسیار تکراری و نخ نما شده است. قاتل بصورت عادی هم که قتل می کرد اعدام باید می گردید چه برسد که در حالت اغتشاش بود و پلیس و حافظان امنیت را شهید کرده باشد وگرنه هیچ حکم اعدام یا حبسی برای کسانی که فقط اعتراض کرده اند و شعار داده اند صادر نشده و نمی شود.
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      خیلی عالی تا درس عبرت بشه برای اوباش
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      اقاي ١١.٥٤شما هم به داعش و دين داعشي يه سور زدي و الكي اسم دين ديانتو بيش ازين خراب نكنين
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      22 97
      درسته حق باشماست ریشه تهدید با تهدید واعدام می خشکد.
    • فرامرز IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      32 35
      الان دیگه تبعید جواب نمیده چون هر جا برن از اینجا بهتره باید ممنوع الخروج بشوند
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    متاسفانه برخی از فرجام شرکت در اغتشاشات و ارتکاب به جرم و جنایت علیه مال و اموال عمومی و خصوصی مطلع نیستند . فلسفه اجرای قانون مجازات ، عبرت است .
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      44 12
      ما ی مرغ میخواییم سر ببریم عذاب وجدان داریم اینقد نسبت ب مرگ ی هم. وطن خوشحال نباشید
  • کیوان IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    درود بر حکم قضای اسلامی ما ... تمام این نامردای از خدا بی خبر را ببرید سر دار تا بفهمن شوخی با کسی نداریم ...
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      20 5
      ماهم خشم وجودمان را فرا گرفته ولی جرعتش رو نداریم بروز دهیم
  • معلم IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    اگر برای اختلاس وفساد هم همین سرعت در رسیدگی انجام می شد اوضاع مملکت اینجور نمی شد
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      مگه میشه کسی طناب دار بر گردن خود بیاندازد
    • شهریار IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      شدیدترین برخورد با اختلاسگران حکم ممنون الخروجی البته پس از اینکه از کشور خارج شدن و یا مثلا محرومیت از دریافت خدمات بانکی مثل دسته چک و وام و.... البته برای رقم‌های بالای ۹۲هزار میلیارد
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      همین سرعت هست. شما چشمانتون رو باز کنید و ببینید.
  • مردم IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    تشکر ازقوه قضاییه
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    من به اخبار شما اعتماد ندارم،یعنی اینکه اعتراف این فرد از نظر قانونی چقدر قابل اعتماد است باید بررسی شود، ولی به فرض درست بودن این حکم، پس چرا بابک زنجانی و امثالهم که کم هم نیستند و پا روی گلو و سفره مردم گذاشته اند بعد این همه سال اعدام نشده اند ، چرا من احساس می کنم این فقط نوعی ضعیف کشی است!
    • دهه هشتادی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      تا دیروز میخواستین قمه کشها و اراذل و اوباش توسط پلیس دستگیر بشن حالا شد ضعیف کشی
    • دهه هشتادی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      وقتی یکی‌از این اوباش داعشی به پستت خورد اونوقت اعتماد خواهی کرد نه؟
    • فتاح حسینی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      ببین دوست عزیز من دومتر قداز خداگرفتم با ۱۳۰ کیلو وزن ،کشتی گیرم هستم و ورزشکارم ،اگه نعره بخوام بزنم همه این اغتشاشگرا خودشون خیس میکنن ،ولی تا وقتی دستور نگیرم روبروی این ملعونا قرار نمیگیرم ،ولی این دلیل نمیشه خیال کنن میدون خالیه و هر غلطی بخان بکنن ،بهتره به این قصشون پایون بدن برن دنبال زندگیشون تا لبریز نشدیم
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      39 89
      شما برو به اخبار بی بی سی و اینترنشنال اعتماد کن.شما اصلا تشخیص نمیدید کی پاش روی گلوی مردم هست.فقط یه سری خبر در سایت های معلوم الحال میخونید و همون ها رو فکر نکرده باور میکنید و بیان میکنید.
  • ناصر IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    ای کاش دزدان واختلاسگران هم بااین سرعت مجازات میکردین
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    خسته نشدید از این همه اعدام؟
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      خسته نشدی از این همه دروغ گفتنهاتون
    • الناز۱۶ساله IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      خسته نشدین از اینهمه حماقت و کوته فکری و تفرقه افکنی هان ؟پیرمنافق آلبانی نشین؟
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      خسته نشدی از لایکهای منفی جعلی و سوالات مسخره و تفرقه انداز
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      43 52
      امنیت ملی خستگی بردار نیست.
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    اعدام برای سیزده تا بخیه؟!!!!
    • نعیم IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      58 99
      اعدام بر ضد امنیت ملی و تمام خواست‌های یک‌ملت که با اقدام چند نفر اوباش و اردل به باد رفت
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      37 79
      قبل از این هم حکم حمله با سلاح سرد یا گرم اعدام بوده حالا چه طرف به قتل برسه چه سیزده تا بخیه بخوره چه یدونه چه اصلا بخیه نخوره
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    کاش به پرونده اختلاسگرها، دزدها ،قاچاقچیان مواد مخدر ، کلاهبردارها و...هم به این سرعت رسیدگی میکردید.
    • محمد IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      اگر به خودت یا خانوادت هم اینجوری حمله ور می شد باز این حرف را می زدی یا نه ؛؛ قمه خوردن فقط برا دیگران خوبه؟
    • علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      50 73
      باید یکی بیاد باقمه یقه تورابگیره بزنه بعدبفهمی میخواستی جایزه هم بدن بخاطر قداره کشی وآدم کشی
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      27 71
      اقا و یا خانم محترم این اقا کل خیابان بسته و قدرت نمایی می کرد و بد بیرا می گفت .. صدها ماشین رو جلو اش را گرفت بعد شما می گی برای سیزده تا بخیه ..قشنگ
  • احمد IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    بقیشونم اعدام کنید اینا بدرد جامعه نمی خورن
    • US ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      فقط دزدها و اختلاسگرها به درد جامعه میخورن
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    مطمئن باشید اعدام ها جواب عکس خواهد دادوقتی کسی ببیند سرانجام کارش اعدام هست مطمئن 4 نفر میکشد
    • خخخ IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      37 81
      اگه مردی برو پلیس بزن ، ۴ تا که هیچ ۴۰۰۰ نفر هم با خودت همراه کن ، در حد این حرفا نیستین بخواین جواب عکس بدین ، شهر که خالی نیس قورباغه ابوعطا بخونه و هفتیر کش بشه
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    سکه 3 میلیون بود با اعدام حل شد؟ اینم حل می شود.
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      خب آگه کسی به تو صدمه رسوندبه اشرار میگیم این آقا گفته کاریشش نداشته باشین ولش کنید تا دو نفر دیگه رو هم بکشه
    • شهروند ... IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      35 72
      سکه به لطف اربابت جناب ترامپ قمارباز و خروجش از برجام و تشدید تحریم ها شده اینقد ... الانم که بایدن با همراهی اتحادیه ی اروپای یخ زده واسه کمک به شما و دوستاتون ، تحریم ها رو بیشتر کرده ... البته نگران نشو ، چون گفتن تحریم ها هوشمندن و با اغتشاشگرا و اونایی که مخالف نظامن و تجزیه طلبی دوس دارن کاری نداره ... فقط میخوره به بسیجیا ...
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    تا جایی که یادمه قبلا اسم کاملش محاربه با الله بود که الان در حرکتی عجیب خلاصه شده. کسی که در ماشین نشسته از یه ادم قمه بدست نمیترسه و راحت میتونه صحنه را ترک کنه. جمله وارد جنگ با خدا شدن خیلی سنگینه. اولا مقام خدا خیلی پایین میاد که یه پیزوری با خدا وارد جنگ شده و اینکه نعوذو بالله حکومت مگه خدا هست که مخالفانش کسانین که با خدا وارد جنگ شده اند. خیلی عمل عجیب و سنگینیه
    • دهه هشتادی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      کاش لای قرآن رو باز کنی تا ببینی خدا درباره‌ی کسی که امنیت مردم رو سلب میکنه چه می‌فرمایند در قرآن عمل این افراد برابر با جنگ خدا و پیامبر ذکر شده آیه شریفه: «إِنَّمَا جَزَاء الَّذِينَ يُحَارِبُونَ الله وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الأَرْضِ فَسَادًا أَن يُقَتَّلُواْ أَوْ يُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ يُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ»(۳۳) جزای کسانی که با خدا و پیامبرش جنگ می‌کنند و در زمین به فساد و ناامنی می‌کوشند، فقط آن است که کشته شوند یا بر دار گردند یا دست‌ها و پاهایشان یکی از چپ و یکی از راست بریده شود یا از سرزمین خود تبعید شوند. این‌ها رسواییشان در این جهان است و در آخرت نیز به عذابی بزرگ گرفتار آیند.
    • دانیال IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      83 7
      بله دزدی و اختلاس و نزول و ربا هم جنگ با خدا و پیامبر و حکم محاربه دارد و چرا که بیشتر موجب ناامنی از لحاظ معیشتی میشود و مشکل معیشتی موجب فساد و دومینو ادامه دارد
    • احسان IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      16 28
      با این بیانات که جنابعالی میگید معلومه چیزی یادت نیست پس زیاد بخودت فشار نیار
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    حکم اینکار اعدام نبود. متاسفم.راههای دیگری برای تنبیه این جوان وجود داشت.متاسفم متاسفم.خدایا مردیم از بس زنده ایم
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    کاش علی را هم اعدام می کردید تا فردا آزاد نشه دوباره محسن دیگری را گول بزنه و بازهم شاهد ناامنی و قمه کشی باشیم. باید هم فرد تحریک کننده و هم فرد تحریک شده را اعدام می کردید. بهرحال ممنونم از اینکه وجود این اشرار و قمه به دستان را از جامعه پاک می کنید.
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      33 30
      پس حکمش چیه؟حتما باید این افراد چندتا را بکشند تا اعدام شوند؟؟
  • ناشناس IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    این اراذل باید زودتر اعدام بشوند چون از هیچ جنایتی فروگذار نیستند
  • مسعود IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    عجب قوه قضائیه یک حرکتی کرد اراذل هر غلطی دلشون میخواست می‌کردند
  • جعفر IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    بخاطر بستن خیابون اعدام نمیکنن
    • الناز IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      شما خبر رو درست بخون بعد یه تنه همش کامنت اعدام نکنید نفرست
  • US ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    به خاطر بستن خیابان اعدام شد ؟؟؟؟
    • دهه هشتادی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      نخیر ایشون به خاطر حمله با قمه به پلیس و مجروح کردن پلیس و ایجاد ناامنی اعدام شدند
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    در ملا عام اعدام کنید تا درس عبرت برای چاقو کشان و رعب ایجاد کنندگان و بهم زدن نظم عمومی باشد
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      95 46
      اعدام خوب نیست باید ارشاد بشن
  • ناصر IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    همه این داسنانها رو گفتین !!! ولی اعدام اصلا حقش نبود !!! چشم در برابر چشم ، از قدیم گفتن !!!! جزای 13 بخیه و خیابان بستن ، که اعدام نیست !!!! یعنی با همین منطق میخواستین با معترضان گفتگو کنید ؟؟؟؟!!!!! نکنید اینها همه از جوانان این مملکت هستن !!!!
    • مرگ بر شبکه من و تو AT ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      40 60
      خودت قمه بخوری ان شاالله تا بفهمی که امنیت جامعه هزینه داره ...
  • فاطمه IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    چقدر با عجله . و چرا حکم اعدام برای یک بچه ؟؟قصاص هم میکردند باید یک قمه میخورد.قاضی از چه ترسیده بود؟
    • الناز۱۶ساله IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      دلسوزیتون هم به نفع دشمن ایرانه
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      77 56
      دیروز یه سرباز هم سن این اغتشاشگر در مرز توسط اشرار به شهادت رسید چرا دلسوزیتون فقط برای افراد وحشی و جنایتکاره چرا دلتون واسه ی این سرباز که حافظ امنیت ملت و کشورش هست نمیسوزه
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    ایناییکه باعث شدن مردم به فقر وبدبختی وفلاکت بیفتن اونا هم اعدام کنید
  • ایمان IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    زنده باد قاطعیت . نباید اجازه داد یه عده بیان تو خیابون آدم بکشن بعد راست راست راه برن
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      این ادم نکشته فقط طرفش ۱۳ تا بخیه خورده
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    75 36
    شخصی بنام علی که با وعده پول این فرد را فریب داده را چکار کردید؟ نقش او بیشتر از این فریب خورده بوده
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    قوه قضائیه متشکریم. دوستی گفت چرا اعدام .درجواب باید گفت اعتراض با راهزنی فرق دارد . اعتراض با اربده کشی فرق دارد. . برخورد قاطع نظر وخواست همه مردم هست .می خواهد هرکسی باشد چه مفسد اقتصادی وچه اغتشاشگر
    • المیرا IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      کاش شما سال 57 مشاوره شاه میبودید اخه اون احمق بود میفرستاد زندان و تبعید تو فرانسه
    • الناز۱۶ساله IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      37 80
      المیرا خانم نادان تویی که فکر میکنی کسی نمی‌فهمه تو هم یکی از این اغتشاشگرانی که کامنت معنادار میفرستی
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    اعترافاتی که توش ارتباط با موساد و عربستان نباشه اصلا مزه نمیده دوباره این خبر رو تنظیم کنید توش‌از نقش پررنگ‌"سرویس های اطلاعاتی غربی و برخی کشورهای مرتجع منطقه" بگین دقیقا داخل گیومه گذاشتم که عین همین دو بنویسید من میرم تخمه بخرم بیام متن جدید رو بخونم
  • محمد IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    سلام حکم درست اجرا شد.کاش حکم کشف حجاب هم اعدام بود، اینها بدتر از مردها هستند، فقط حق مردها را پایمال می کنند، هی هیچی نمی گیم.یعنی چه؟؟؟؟؟؟!!!!!!
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    همین؟ چاقو کشید اعدام شد؟ همیشه به همین سرعت اقدام میشه؟ ما دیگه باید از کی بترسیم؟؟!
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    41 90
    کاش در ملا عام و در همان محل اعدام میشد،
  • امینی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    93 19
    ای کاش همه اغتشاشگرانی که به بیت المال لطمه میزنند اعدام بشن مخصوصا اکبر طبری ها تا به نظام خوشبین بشیم
    • #ایران اسلامی قوی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      47 71
      ما به نظام خوشبین هستیم و قرار نیست عمل خلاف یه عده اوباش خودفروخته و غربگدا به پای نظام نوشته بشه ملت ایران پشتیبان حمهوری اسلامی ایران هست و خواهد بود
  • حقیقت IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    83 9
    اگر مسببین اولین اخلاس ، متعرضین به نوامیس مردم و ..... به همین سرعت مجازات شایسته و بایسته میشدن الان مردم معترض توی خیابان نبوده. همین روزنامه همشهری تو خبرهای امروزش نوشته یک خلافکار چندین بار زندان رفته و هر بار بعد از آزادی خلافکاریهاشو با شدت و قدرت بیشتر انجام داده مگه میشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
  • ناشناس IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    79 9
    امیدواریم این حکم قضاوت اصالتش درست باشد و در مورد آنهایی که بچه های بیگناه و جوان ناکام شمالی را کشتند اجرا شود
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    احسنت باید اعدام شود قرار نیست هر کس با قمه و چاقو نظم را بر هم بزند
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      28 81
      قوه قضائیه متشکریم 👌👌👌👌👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    49 15
    آیه های ۲۷۵ تا ۲۷۹ سوره بقره {هان! اى کسانى که ایمان آورده‏اید از خدا پروا کنید، و آن زیادى مال را که در اثر ربا به دست آمده رها کنید، اگر داراى ایمانید} و در آخر می فرماید { حال اگر نکنید باید بدانید که در حقیقت اعلان جنگ با خدا و رسول کرده ‏اید. } شما قرآن رو هم انتخابی رعایت می کنید و دین رو پاره پاره کردید. وای بر شما.
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    44 11
    حکم قاضی بود خودش به این نتیجه رسید ؟ خیلی زود تصمیم گرفته شد نیست؟ من احکام نمیدونم اگه درست بوده نباید ترسید! اگه خدای نکرده .......
  • موسی فلاحی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    59 75
    فقط اعدام مرگ بر ضد ولایت فقیه جانم فدای رهبرم سید علی خامنه ای بسوزید داعشی صفتان بز دل نظام سید علی وصله به نظام آقا امام زمان عج
  • م IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    76 21
    قاتل اون 500 نفری که کشته شدن کی مجازات میشه حتما روز قیامت لعنت الله علی قوم الظالمین
    • صادق IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      1 7
      آمار و صدتا صدتا بالا میبرید بابا این‌همه جو نده
  • کیهان US ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    87 27
    امام علی با یک ضربه شمشیر به شهادت رسید وصیت کرد به قاتلش فقط یک ضربه زده بشه، اونوقت شما برای ۱۳تا بخیه اعدام میکنید؟ یعنی خونتون از امام علی رنگین تره؟
    • سعید IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      35 39
      حالا که حضرت علی برات مهمه پس در مورد جنگ نهروان هم نظر بده خوارج ایجاد ناامنی کردن و مولا علی هم شرشون کم کرد
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    36 49
    تشکر
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    28 49
    دست ثوه قضائیه هم درد نکند اما درخواست ما از قوه قضائیه رسیدگی به بیانیه ضد انقلابی خاتمی و دیگر دوستانشان که به اغتشاشات دامن زدند و هنوز هم دنبال ادامه اغتشاشات هستند
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    34 63
    👌در ملا عام وبا سرعت بیشترحکمشون اجرا بشه... عالیتر میشه
  • سعید IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    82 34
    کامنت ها رو ببینید و تیک منفی و مثبت هر کامنت رو هم ببینید، کل جامعه همینه، حالا هی اعدام کنید و بکشید و کسانی رو که تمام این سالها با منفعت طلبی و اختلاس و رانت و دروغ و فساد وضعیت مملکت و مردم رو به این روز در آوردن آزاد بزارید، مردم اگه زندگی داشتن خودشون اغتشاشگر رو با دندون ریز ریز میکردن، امان از تناقض، کشوری 5400 نفر از فرزندان مسئولینش در کشورهای دشمن هستند
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      54 39
      خیلی از نظرات همشهری در سایر خبر ها اکثریت موافق اعدام چنین موجوداتی هستند . مهم اینه که کدوم خبرو اتاقک کامنت گذار آلبانی مورد لطف قرار بده . مردم میخوای ببینی 7 ملیونی که فقطتو تهران برای حاج قاسم اومدن رو ببین . نه این گروه های 30 40 نفره اتیش به سطل آشغال
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    97 4
    تمام مسئولینی که به فکر حساب بانکی خودشون هستند هم اعدام کنید .اگر مرد هستید واز عدالت حرف می زنید ...
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    50 35
    کسانی که معتقدند اعدام حقش نبود به حکم زورگیر نیایش مراجعه کنند
  • جلیل IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    36 13
    همه با اغتشاش و..مخالفیم،ولی افغانی که در دیدگان مردم وجلو دوربین و...با سلاح سرد!تهدید وارعاب و همه غلطی میکرد ظاهرا حکمش برگشت خورد...یعنی اون خانمی که این افغانی آشغال روز روشن براش قمه کشید و ...ایرانی نبود!؟یا یه سر به حوادث بزنید میبینید اکثرا عزیزان مهمان!!تبعه حضور مستمر دارن و هرروز قمه کشی و دست درازی به نوامیس و هزاران غلط دیگه و چندروز زندان و باز به اعمال کثیف خودشون بدون استرسی ادامه دادن...،ضمن اینکه به هرحال این هم باید مجازات میشد به شدت و اعدام یاغیراعدامش را قاضی تشخیص میده براساس قانون و تخصصی که داره.
  • حرف حق IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    74 4
    کاش بابک زنجانی و امثال اون رو هم تو این زمان زیر 2 ماه به پرونده هاشون رسیدگی میشد. و به سزای عملشون میرسیدن. کسایی که حق 80 میلیون ایرانی رو خوردن و بردن
  • صادق IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    61 5
    محاکم قضایی کشور اگر ب اختلاسگران و دزدان کشور ب این تندی و سریع حکم صادر کنند مطمن باشند کشور عزیزمان هیچ وقت طعمه دشمن نخواهد شد کور شود چشمی ک ایران را نخواهد ولی بخاطر رضای خدا ب دزدان این مملکت هم رسیدگی کنید دزدان فولاد مبارکه ک کوچیکترین دزدی ایران بود
  • محسن حیدری IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    واقعا شما خبرگزاری عجب‌موجوداتی هستین تا دیروز یه نظر ثبت نمیکردین الان که بحث کمیته حقیقت یاب و …شده با این اداها میخایی بگی ازادی رسانه داریم واقعا تف به غیرتتون
  • ت نوری IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    73 10
    واکنش مردم به نظرات جالبه ، منظورم منفی و مثبت ها . قابل توجه مسئولین و قضات
    • امیر دهه هشتادی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      52 77
      شما تعداد کامنت هارو بشمار . روی مثبت یا منفی چند بار بدون وقفه بزنی گاها سیسنم لگ میکنه و برات 20 تا ثبت میکنه
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    43 26
    بنظرم هرکسی تو هر جایگاهی که هست و باعث آشوب و اغتشاش و ب هم زدن امنیت شده باید مجازات بشه. و اون مسئولی که وظیفشو انجام نمیده و و باعث این شرایط شده و بهانه دست این اغتشاشگران شده اونم باید مجازات بشه
  • ایمان و وجدان واقعی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    34 25
    الحمدلله این شبکه ی من و تو تانم که تو زرد از آب دِرامد پس میگفتن سال ها پیش ما با مردمیم الکی کامل کلمه دیدین که دلار گرفت و چهره ها رو رو کرد+ مسیح، بله
  • حامد IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    79 39
    ماموری که در نازی اباد به یک معترض از فاصله چند سانتی متری شلیک کرد،مصادیق (من شهر السلاح لاخافه الناس) یعنی بزه محاربه است،نبود. هنوز وقت محاکمه اش فرا نرسیده
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    ی سر افراد فقط لخت و....... امریکا را میبینن، همین امریکا اگر پلیس به کسی فرمان ایست بده چه عمداً یا سهواً نایسته همانطور که بارها دیده شده میگیرن زیر زانوهاشون گردنش رو میشکنن!!! آنوقت صدای بی بی سی و نه عنترنشنال و... سلبریتیهای امریکا درنمیاد!!! همشون سکوت مرگ میگیرن
  • TR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    34 20
    اصرار برای نشان دادن دهه هشتادی بودن موافقان الناز ۱۶ ساله دهه هشتادی ...
    • دهه هشتادی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      9 30
      چطور وقتی اونایی که کف خیابون اغتشاش میکنن رو با افتخار میگین دهه هشتادی هستند به من دهه هشتادی که عاشق اسلام و وطن و ملت ایران هستم میگین خودم رو دهه هشتادی جا زدم
  • حزب الله سعید IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    47 45
    اینو مگن حرکت خوب این اختشاشگران ارازل اوباش آمریکا و اسرائیل و گاوه همیشه شیردهشان صعودی را بایدم اعدام‌کنید و دیگر دست به علطهای زیادی نکنند اینه وقتی دستگیر میشن ننه من غریب بازی در میارن مماشعت نکنید حکم اینا فقط اعدام‌ و بس اینها نه سیاسی هستن نه مشکل اقتصادی فقط به خاطر پول این کارها رو می‌کنند یا دولار میگیرند یا ریال صعودی که مملکت اسلامی ما رو به ناامنی برسانند
  • حامد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    72 16
    طبری اعدام شد؟امثال طبری که جامعرو به فقرو فساد کشیدن چی؟ پلیس ضارب مهران سماک اعدام شد؟ پلیس ضارب نازی اباد که از نزدیک شلیک کرد چی؟ شما یک خیابان را برای اعتراض مشخص کنید ما قول میدهیم طبق گفته های شما اعتراض کنیم.
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      23 16
      آقا حامد جنایت اغتشاشگران داعشی و مواجب بگیر دشمنان رو به پای مردم معترض ننویس ملت هرچقدر هم از گرونی ناراضی‌اند هرگز دست به برادر کشی و جنایت و ناامنی نمیزنن
  • حسام IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    44 40
    درود خدا بر حافظان امنیت و لعنت به منافقان بیشرف که میخوان مملکت رو تیکه تیکه و هراج کننن
  • Alireza IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    72 22
    آخه برای خیابون بستن اعدام؟؟؟
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      50 48
      بستن خیابان برای ناامن کردن، قمه کشی و ترساندن زن و بچه ی مردم، تهدید و عربده کشی بله حکمش اعدامه
  • ۲۲ IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    47 11
    داعشی همینه دیگه.
  • احمدسروری IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    50 7
    چه قانونی ای کاش برای همه مفسدان اختلاسگران رشوه گیران ورانت خوارها هم به همین سرعت عمل شود
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    47 15
    اعدام از آنچه فکر میکنید به شما نزدیکتر است
  • ناشناس IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    32 49
    تشکراز‌قوه‌قضاییه‌بابت‌اعدام‌این‌ اغتشاشگر‌‌،لطفا‌ازاین به‌بعد‌بااین‌گونه‌افراد‌بااشد‌مجازات‌برخورد‌کنید.تاامنیت‌مردم‌وکسبه‌حفظ‌شود.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    46 41
    ای کاش اسیر توهمات ساختگی دشمنان نمیشد . این سرانجام کسانیست که به وطنشان خیانت میکنند.
  • سعید IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    26 51
    تشکرازقوه قضاییه
  • ناشناس IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    49 9
    چرابااختلاسگران بااین سرعت رسیدگی نمیکنید
  • جمالی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    38 30
    در هر جای دنیا کسی رعب و وحشت انجام بده و با اسلحه سرد یا گرم به مردم اسیب برسونه زودتر از اینا به مجازات میرسه نه اینکه یکسری بیان از اونا حمایت کنن واقعن اینا دیگه کی هستن باز
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      11 26
      اونایی که از این اغتشاشگران حمایت میکنن همون خارج نشینان و خائنین داخلی هستند که با وعده ی اقامت و ارز دیجیتال و دلار و هزار کوفت و زهرمار دیگه این اوباش رو به جون ملت انداختند تا به خیال خامشون ایران رو تبدیل به سوریه ای دیگر بکنند قوه قضاییه ملت حامی شماست با اقتدار و جدیت این داعشیان وحشی رو اعدام کنید
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      23 2
      چون امثال الناز ۱۶ ساله که در بالا کامنت گذاشته بدشان میاد فکر کنم الناز همان پرستوو باشه
  • سپهر IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    13 7
    در جواب آقای ۱۱.۵۴.از شما ممنونم که به زیبایی ماهیت،واصالت دین اسلام را به خوبی بیان کردید
  • شاهرخ IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    16 8
    عکس نیست کیه چرا چگونه من قانع نشدم .
    • حمیدرضا IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      13 24
      شاهرخان نیاز به قانع شدن شما نیست اغتشاش و نا امنی ایجاد کرده و به قصد کشت مامور رو زده اعدام شده تمام حالا قانع شدی
  • علیرضا IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    22 84
    مملکت سو مدیریت شده قبول بفرمایید از مردم عذر خواهی کنید دنبال حل مسیله باشید
  • معلم IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    32 6
    خدایا کمک کن هیچ جوانی در هیچ جای این دنیا به خاطر دنیا اعدام نشود
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    181 7
    انشاالله هرکه از کشتن کسی خوشحال میشه به سر عزیزانشان بیاد واقعا خیلی سخته خودمون جای خانواده هاشون بزاریم
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    32 12
    زمان طاغوت لعنت الله این قدر اعدامی برای معترضین وجود نداشت.
  • احمد IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    20 32
    یک نفر ایجاد ناامنی کرده و به مامور قانون حمله و اون مضروب کرده حالا این بعضی افراد چرا باید از اون اوباش حمایت کنن بنظرتون تو هرجای دیگه از دنیا بود با این نفر چکار میکردن ؟ جای تأسف داره بعضی ها از لات و لوت های خیابانی دفاع میکنن این افراد اجازه ندادن اعتراض مسالمت آمیز به گوش حکومت برسه پس بهتره زودتر ازشرشون راحت بشیم
  • حسن IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    6 18
    ندیدم کسی مرتکب جنایت شده باشه دستگیر ومجازات نشده باشه چه
    • فرزاد IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      ندیدی؟! چشم پزشکی برو حتما ۹۲هزار میلیارد دزدی از بیت المال جنایت نیست از نظر تو؟!
    • ناصر IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      20 25
      فرزاد شما ۹۲هزار میلیارد اختلاس و قبول کردی یعنی تو ایران یک کارخونه بوده و ۹۲هزار میلیارد خلق ثروت کرده بابا یک واحد اقتصاد هم پاس کرده باشی میفهمی این خبر دروغه
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    23 31
    درود برقوه قضاعیه باید با اوباش همینطور برخورد کرد
  • ناشناس IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    22 36
    چقدراحمقندکسانی که فکرمیکنند بخاطر ۱۳تابخیه اعدام شد یا خودشون را به نفهمی میزنند.امثال اینها اگر آزاد بودند۱۳۰نفرراهم میکشتند. درود برقوه قضاییه واجرای عدالت برای امنیت جامعه
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    24 48
    این حکم مرهمی بر دل آزرده ملت شریف ایران است که سال هاست رنج شرارت منافقین و جهالت خودفروخته های مزدور خائن را تحمل می کند وقتی علف هرز، کشتزار را تهدید می کند چاره ای جز کندن آن وجود ندارد.
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    26 7
    پس بخاطر مردم اعدام شد حقش بود؟ ولی اونایی فساد اقتصادی میکنن و مردم را به شرایط اقتصادی انداختن حکم اونها چی هس ؟
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    44 8
    مگه قاتل بوده که اعدام شده کسی را کشته بود؟اونهایی که مردمو کشتن چی محارب نیستن
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    28 23
    جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    20 19
    ای مگس
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    18 27
    بسیار کار خوبی کردید
  • امیر IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    27 9
    !!!!! .... باعث تأسف ....
    • #ایران اسلامی قوی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      20 21
      تاسف بابت نظر شما که حامی کسانی هستین که در قبال وعده پول برادر کشی می‌کنه در قبال وعده پناهندگی و اقامت به ناموس مردم تعرض میکنه در قبال هزار وعده پوچ جوون مردم رو سلاخی و در حد مرگ شکنجه میکنه
  • سه نقطه IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    40 5
    این اعدام بجای خود اما تا حالا دیده بودید یک پرونده اقتصادی با این سرعت بسته بشه؟
  • US ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    17 0
    باید قبول کنیم که سیستم قضایی در ظرف کمتر از یکماه حکم بدوی و تجدید نظر و دیوان را یکجا اجرا کرد این چه نوع محاکمه ای بود به این سرعت این بیچاره که توی زندان بود چرا به این سرعت
  • عدالت IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    15 0
    حق در نهایت پیروز پیروز خواهد شد جون وعده الهی است.
  • فرید IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    21 1
    اختلاس گران رو هم با همین سرعت اعدام کنید.
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    3 3
    خودرو جانبازان چه شد.
  • واقع بین IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    17 2
    ای کاش این هم پول ملت میدزید مثل بابک زنجانی سیزده سال حکم اعدام بدنش ولی اعدام نشه ،شاید هم ازاد باشه کی میدونه
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    20 13
    چطور می‌تونید راحت حق حیات را از یه انسان سلب کنید ویژه خانواده را داغدار کنید
  • سید IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    15 23
    الان علی کریمی، اینتر نشنال و بی بی سی و پولی نژاد در فکر ریختن خونهای تازه هستند. خدا ریشه اینها را بزنه که جوانهای ما را از داعشی بدتر می کنند و به جان ملت می اندازند.