کارلوس کی‌روش هنگام برگزاری دیدارهای ایران در جام جهانی قطر تغییر کرده بود.

کی‌روش

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به سابقه طولانی سرمربیگری در ایران، کاملاً طبیعی است که مدیران و کارمندان فدراسیون فوتبال با روحیات کارلوس کی‌روش آشنا باشند و خلق و خوی او دستشان آمده باشد ولی حرف‌هایی که در مورد این مربی هنگام اقامت تیم ملی در قطر شنیدیم با چیزهایی که قبلاً از او سراغ داشتیم کاملاً متفاوت بود.

برخی از اهالی فدراسیون در گفت‌وگو با ما تاکید داشتند کارلوس کی‌روش را هرگز اینگونه ندیده بودند و در قطر اصلاً در مقایسه با گذشته یک آدم دیگر شده بود چون به خاطر فشاری که تحمل می‌کرد و شرایطی که تیم ملی داشت در آن واحد باید روی چند مسئله متمرکز می‌شد و همین نکته موجب حساسیت فوق العاده او روی تمام مسائل شده بود.

کد خبر 726464

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • فرزاد IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    4 11
    کارلوس کیروش خدایی دوست داشتنی است .بازیکنان تیم ملی و قدیمی تیم ملی درتمام رشته ها ازنظر حمایت از جمهوری اسلامی و ایران عزیز از کیروش یادبگیرند .
    • م IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      7 0
      آره راهشو بلده چطور بچاپه! مدتها اینجا بوده و دیده چطور باید شیره مالید! فوتبال چیه؟!
  • وحید IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 7
    خدایی کی روش عشقه. فقط اون بود که تونست اوضاع نابسامان تیم رو تو اوت جو سنگین جمع و جور کنه و گرنه همون برد ولز رو هم نداشتیم. بازی امریکاهم قشنگ معلوم بود بچه ها تمرکز نداشتن. هیچ وقت فراموش نمیکنیم هشدار سلامتی اپل واچ کی روش رو و فشاری که تحمل کرد. اینکه چطور جلوی خبرنگارای انگلیسی و فولر درومد و از ایران ما دفاع کرد درحالیکه در همون روزها مثلا اسطوره های فوتبال خودمون داشتن به تیم ملی خودشون خنجر میزدن. ما مردم نمک نشناسی نیستیم.
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 5
    ببخشید اشتباه شد، فولر نه، یورگن کلیزنمن . جلوی کلینزمن درومد