رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد راهکارهای پرداخت حقوق بر اساس میزان بهره‌وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده لحاظ شود.

حقوق و دستمزد

به گزارش همشهری آنلاین، هیئت دولت در جلسه فوق‌العاده صبح امروز سه‌شنبه که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، ادامه رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده کل کشور را در دستور کار قرار داد و تبصره‌های دیگری از این لایحه را بررسی کرد.

سید ابراهیم رئیسی در این جلسه با تاکید بر لزوم توجه به عدالت در پرداخت‌ها به کارکنان دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور گفت: تامین معیشت و رفاه کارکنان دولت در بودجه سال آینده باید بر مبنای ایجاد توازن و اصل بهره‌وری صورت گیرد.

رئیسی تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد به سرعت راهکار پرداخت حقوق بر اساس میزان بهره‌وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده لحاظ شود.

کد خبر 726159

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • Utopia IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    12 2
    تو رو خدا نکنید این کارو.. الان رفاقت و ارتباط و خصومت شخصی رئیس با کارمندان در افزایش و کاهش حقوق تاثیر میذاره.. مورد بعدی تحقق آمار و برنامه ابلاغی بصورت فرمالیته و نمایشی و صوری.. تکمیل فرم ارزشیابی عملکرد هم دیگه نگم..
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 1
    خب الان کارمندی که از ساعت 8 صبح تا 8 شب کار میکنه بطور مفید حقوقش رو به دلار پرداخت میکنید ؟
  • کارمند IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 6
    با سلام و خدا قوت ،لطفا اول تکلیف فوق العاده ویژه کارمندان دولت بینوا ر ا که مجلس انقلابی منکر حذف آن در لایحه اصلاح حقوق ها است و دولت مدعی حذف توسط مجلس هست را ، مشخص فرمایید، بعد فکر سال آیتده،