همزمان با گمانه‌زنی ها درباره ساخت فصل‌های دیگر برخی سریال‌ها در شبکه نمایش خانگی، سکانسی از سریال «زخم کاری» با حضور جواد عزتی و هانیه توسلی پربازدید شد.

زخم کاری

به گزارش همشهری آنلاین،‌ همزمان با برخی گمانه‌زنی‌ها درباره ساخت فصل‌های دیگر سریال‌های پرطرفدار شبکه نمایش خانگی، سکانسی از سریال زخم کاری به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان با حضور جواد عزتی و هانیه توسلی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

«زخم کاری» مجموعه معمایی-جنایی بود که در زمان پخش خود از شبکه نمایش خانگی (تابستان۱۴۰۰) تماشاگران زیادی را پای قاب تلویزیون کشاند. داستان این سریال که برگرفته از رمانی ایرانی به قلم محمود حسینی‌زاد است به ماجراهای پشت پرده مجموعه های بزرگ مافیایی در کشور می‌پردازد که برای ادامه حیات و بقای خود دست به جنایت می‌زنند...

آخرین خبرها از ادامه سریال زخم کاری به مرداد امسال بر می‌گردد که   مهدویان  با انتشار عکسی از لوکیشن پایانی سریال «زخم کاری» با حضور جواد عزتی  از احتمال ساخت زخم کاری ۲ خبر داد و نوشت: «بلند شو مالک» آن زمان پست مهدویان برای بسیاری از کاربران فضای مجازی گمانه زنی تولید فصل دوم این سریال را به همراه داشت اما هنوز خبری از تولید فصل‌های بعدی این سریال منتشر نشده است.

تصویری که مهدویان از جواد عزتی منتشرکرد |‌ بلندشو مالک! | واکنش جالب هانیه توسلی | زخم کاری به فصل دوم می‌رسد؟

کد خبر 725523

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha