روز مجلس، سالگرد شهادت میرزا کوچک‌خان جنگلی و تلنبار اطلاعات و عدم بهره‌برداری درست و مناسب از این اطلاعات مهم‌ترین سوژه‌هایی بودند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در توئیت‌های امروز خود به آنها پرداختند.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین، سیدناصر حسینی پور، نماینده مردم گچساران و باشت با گرامیداشت روز مجلس و انتشار هشتگ مربوطه در توئیتر خود اینطور نوشت: «گرامی باد سالگرد شهادت مظلومانه شهید مدرس سیاستمداری مجاهد و بصیر، که در ردای وکالت از مردم، با سیاستی متدیّنانه و بی‌توجه به هرگونه تهدید و تطمیعی برای حقوق کشور و ملت ایستادگی کرد.»

زهره الهیان، ‏‏‏‏‏نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم در توئیت خود به سالگرد شهادت میرزا کوچک‌خان جنگلی اشاره داشت و اینطور مرقوم کرد: «شهید یونس استادسرایی (میرزا کوچک خان جنگلی) عمری را در راه حق و مبارزه با طاغوت‌های زمان گذراند و حتی موفق شد که در استان گیلان دولتی تشکیل بدهد. اگرچه بعدها نهضت جنگل در ظاهر شکست خورد، ولی مکتب و مرام او باقی ماند و یکی از زمینه‌ها برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد. یادش گرامی باد.»

مهرداد گودرزوندچگینی، نماینده مردم شهرستان رودبار و نایب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه هم با اشاره به همین مناسبت در توئیتی نوشت: «یازدهم آذرماه سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی مردی از تبار آزادگان، مبارزی مقتدر و گیل مردی مومن و متعهد گرامی باد.»

اما مالک شریعتی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با انتشار تصاویر سلاح‌های کشف شده از تروریست‌ها در کردستان عراق در توئیتر خود اینطور نوشت: «فراخوان آشوب به نام‌ اعتراض و اعتصاب، با شعار "مسلح شوید" بی‌حساب نبود. زنجیره، کامل دیده شده و اسلحه از کردستان عراق در حال قاچاق به ایران بود اما با هماهنگی بین دوکشور، بخش زیادی پشت مرز کشف و ضبط شد. مردم هم در محل زندگی و کار خود کاملا هشیارند. هدف، جنگ داخلی و تجزیه ایران است.»

یاد میرزا کوچک به خیر |سلاح‌های قاچاق به بازار آشوب نرسید

محمدرضا احمدی سنگری، نماینده مردم رشت و خمام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و اصل نود نیز با اشاره به اظهارات نخست وزیر کانادا درباره لزوم برخورد با آشوبگران در توئیت خود نوشت: «ظاهرا دموکراسی در کانادا، انگلیس و سایر کشورهای غربی یک کالای صد در صد صادراتیه و استفاده داخلی ممنوعیت داره! صدای مردم‌تون رو بشنوید آقای ترودو ...»

علی خضریان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در یازدهمین دوره مجلس هم درباره جمع‌آوری اطلاعات شهروندان و عدم استفاده درست از آنها توئیت کرد و اینطور نوشت: «یکی از مشکلات کشور این است که بیش از ۳۰ دستگاه اعم از سازمان ثبت اسناد، ثبت احوال و... اطلاعات را جمع آوری و در اختیار یکدیگر قرار نمی‌دهند که باعث تشکیل بروکراسی اداری شده است. لذا مجلس یازدهم با تصویب قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی، گام مهمی برای هوشمندسازی کشور برداشت.»

حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اصل نود هم با انتشار فیلم شهادت جوان فلسطینی «عمار حمدی مفلح» به ضرب چند گلوله مستقیم نظامی رژیم صهیونیستی در ملاء عام اینطور توئیت کرد: «شرم باد بر حقوق بشر گزینشی غربگرایان داخلی و خارجی»

اقبال شاکری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم در توئیت خود به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره داشت و اینطور نوشت: «هم دولت مردمی و هم مجلس انقلابی باید در حوزه‌های معیشت، اشتغال و مسکن تلاش‌های خود را بیشتر کنند تا طعم شیرین امید و خدمت به کام مردم بنشیند. عملکرد بانک‌ها قابل قبول نیست...»

کد خبر 725304

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha