آیت الله علم الهدی گفت: اگر همه جوانان ما امروز با الگوگیری از زهرا و زینب (س) به میدان بیایند و رسانه باشند، دشمن در زمینی که خود طراحی کرده زمین‎ گیر خواهد شد.

علم الهدی

آیت الله علم‌الهدی روز گذشته در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه گفت:  ما شیعه صدیقه اطهر و فدایی زینب کبری (س) هستیم. فاطمیه از این هفته آغاز می‌شود و تا حدود یک ماه ادامه خواهد داشت. در این مدت که مردم ما سیاه می‌پوشند و اشک می‌ریزند، آیا نباید با عمل به جهاد تبیین، به سیره زهرای مرضیه بیش از پیش اتصال پیدا کنیم؟ این جهاد تبیین هم به معنای درگیرشدن و تقابل نیست بلکه یعنی با همان تلفن همراهی که در دست دارید، به جای رد شدن از یک استوری به استوری دیگر، عرصه را تشخیص دهید و تبیین کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: درست است که فضای مجازی در دست دشمن است، اما اگر همه جوانان ما امروز با الگوگیری از زهرا و زینب (س) به میدان بیایند و رسانه باشند، دشمن در زمینی که خود طراحی کرده زمین‎ گیر خواهد شد. این آمریکا که سردمدار دنیای استکبار و دنیای الحاد و در نقطه کانونی جبهه دشمن ما قرار دارد، بازهم می‌تواند خوار و ذلیل شود؛ به شرط اینکه در عرصه سوم شناخت یعنی شناسایی وظیفه و تکلیف هم مردم ما بابصیرت عمل کنند.

کد خبر 725027

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha