مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل فراری خبر داد که پس از قتل همسرش در "سنقروکلیایی"، به یکی از شهرهای استان "مرکزی" گریخته بود.

قتل همسر و مادرزن در مشهد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ "علی کرمی" اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل خانم جوانی ۳۳ ساله در "سنقروکلیایی" با شلیک گلوله، ماموران کلانتری شهرستان در محل حاضر و پس از تشکیل پرونده آن را به پلیس آگاهی ارجاع دادند.

وی ادامه داد: کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در "مامونیه" استان مرکزی شده و پس از هماهنگی با همکاران خود راهی این شهرستان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: ماموران پس از محاصره محل اختفای قاتل متواری و هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به "کرمانشاه" منتقل کردند.

 کرمی با اشاره به اعتراف قاتل ۴۱ ساله به قتل همسر ۳۳ ساله‌اش، گفت: این فرد در بازجویی‌ها انگیزه‌اش را از این کار اختلافات ملکی عنوان کرد.

وی همچنین از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد و گفت: اسلحه مورد استفاده نیز توسط ماموران پلیس آگاهی کشف شد.

این مقام انتظامی یادآوری کرد: متاسفانه حمل و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز و پایین بودن سعه صدر و آستانه تحمل افراد گاهی اوقات منجر به بروز چنین حوادث تلخ و جبران ناپذیری می‌شود.

کرمی در پایان گفت: مراکز مشاوره پلیس در کلانتری‌ها و همچنین مرکز مشاوره معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی استان به صورت رایگان آماده ارائه مشاوره در همه زمینه‌ها بوده و افراد می‌توانند با مراجعه به آنها قبل از اینکه دست به هر اقدام خطرناکی بزنند، از مشاوره‌های کاملا علمی و تخصصی بهره‌مند شوند.

کد خبر 724891
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha