چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۹
۰ نفر

قدرت گرافیکی بازی فیفا ۲۳ به‌نظر آنقدر خوب شده است که ده‌ها هزار کاربر ویتنامی بازی ویدئویی فیفا ۲۳ را با پخش زنده رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشتباه گرفتند!

فیفا 23

به گزارش همشهری آنلاین، یک کانال یوتوبی ظاهراً با استریم بازی‌های مختلف توانسته است به تعداد زیادی از مخاطبان این حس را القا کند که در حال تماشای جام جهانی هستند.
براساس گزارشی که Vnexpress منتشر کرده در یکی از این اتفاق‌ها این کانال بازی آلمان در برابر ژاپن را پخش کرده بود.
یکی از ترفندهای صاحب این کانال برای فریب کاربران، افزایش مدت‌زمان بازی‌ها به‌اندازه یک مسابقه فوتبال واقعی، یعنی ۹۰ دقیقه بود. البته برخی از کاربران بعد از مدت کوتاهی متوجه شدند که در حال تماشای بازی فیفا ۲۳ هستند و این موضوع را در بخش نظرات اعلام کردند. کاربران بسیاری هم اما فریب این کانال را خوردند.
طی سال‌های اخیر گرافیک بازی‌های ویدئویی به‌شدت بهبود پیدا کرده است. افزایش قدرت پردازنده گرافیکی کنسول‌های بازی یکی از مهم‌ترین دلایل این مسئله به‌حساب می‌آید که باعث شده دست برنامه‌نویس‌ها برای ساخت بازی‌های پیچیده باز باشد.
چندماه پیش، ویدئوهایی از بازی شبیه‌ساز جنگی ARMA ۳ به‌جای ویدئوهای واقعی از جنگ اوکراین دست‌به‌دست شد. این اتفاقات نشان می‌دهد که بازی‌ها تا چه اندازه پیشرفت کرده و واقع‌گرایانه شده‌اند.
فیفا ۲۳ جدیدترین نسخه از بازی فوتبال شرکت EA Sports است. این نسخه همچنین آخرین نسخه‌ای است که با لایسنس فیفا منتشر شده، یعنی این شرکت از سال آینده دیگر نمی‌تواند از عنوان فیفا استفاده کند.

کد خبر 724398

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha