مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

اگر بعد از نشستن در حافظیه، قدم زدن در باغ ارم و نفس کشیدن بهار نارنج هنوز تا زمان پرواز شیراز تهران کمی فرصت دارید و به دنبال جایی برای تجربه هیجان در شیراز می‌گردید این مقاله را از دست ندهید.

images_1669617079.jpg

اگر می‌خواهید آرامش عمیق و هیجان محض را در یک لحظه تجربه کنید، حتما به شیراز سر بزنید. شیراز زیباترین ترکیبی است که می‌شود از فرهنگ، تاریخ، هنر، طبیعت و البته تفریح و خوشگذرانی داشت. اگر بعد از نشستن در حافظیه، قدم زدن در باغ ارم و نفس کشیدن بهار نارنج هنوز تا زمان پرواز شیراز تهران کمی فرصت دارید و به دنبال جایی برای تجربه هیجان در شیراز می‌گردید این مقاله را از دست ندهید.

فان دی لند شیراز

رفتن به فان دی لند شیراز شبیه سفر به سرزمین عجایب است. تابه‌حال به این فکر کردید که بیلیارد را با یک توپ بزرگ و با پا بازی کنید؟ اگر تصورش برایتان جالب است باید به فان دی لند بروید. فان دی لند یکی از جالب ترین مکان های تفریحی شیراز است. جایی که می‌توانید پینت‌بال با تیروکمان یا تیراندازی با پا را تجربه کنید. شاید دلتان بخواهد فوتبال را به جای لباس ورزشی و کفش استوک ‌دار در لباس ‌های حبابی شکل بازی کنید. فان دی لند شیراز ترکیبی از خنده‌های بلند و هیجان است. البته هیجان و بازی‌هایی که هیچ‌جای دیگر و هیچ‌وقت تجربه نکردید. شما در این شهر متوسط گذر زمان نمی‌شوید. اگر فقط یک روز تا پرواز شیراز تهران فرصت دارید، فان دی لند جالب‌ترین شهربازی است که می‌توانید تجربه‌اش کنید.

آدرس فان دی لند: شیراز، قدوسی شرقی، جنب تعاونی (ارتش) ورودی تالار پذیرایی مهدا، فان دی لند شیراز

مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس

اگر دوست دارید در چند ساعت خرید کرده، بازی کنید و البته غذا بخورید، حتما باید به مجتمع خلیج فارس شیراز بروید. این مجموعه دومین مال بزرگ در تمام دنیا بر اساس تعداد مغازه‌هاست. این یعنی هرچه بخواهید در این مجتمع پیدا می‌شود.

برای رفتن به مجتمع خلیج فارس شیراز بهتر است برنامه را از صبح شروع کنید. بعد از گشت‌وگذار در ۲۵۰۰ مغازه، می‌توانید یک بعد از ظهر متفاوت داشته باشید. اگر عاشق سینما هستید می‌توانید به پردیس سینمایی هنر شهر آفتاب خلیج فارس بروید. اگر خوش‌شانس باشید ممکن است بتوانید اجرای تئاتر یا کنسرت را تجربه کنید.

شاید به هیجان بیشتری نیاز داشته باشید. پس بد نیست سری به شهربازی ایران لند در این مجتمع بزنید. یک شهربازی ۲۹ هزار متر مربعی که بیشتر از ۱۰۰ بازی مختلف دارد. البته اگر از عاشقان بیلیارد و بولینگ هستید می‌توانید از سالن های اختصاصی این دو بازی استفاده کنید.

با وجود این همه فعالیت و هیجان حتما گرسنه می‌شوید. حالا وقت رفتن به فودلند است. چه غذایی دوست دارید؟ ایرانی؟ مکزیکی یا آسیایی؟ در فودلند هرچیزی که بخواهید پیدا می‌شود. اگر می‌خواهید قبل از برگشتن یک خرید کامل و درعینحال یک تفریح عالی داشته باشید، حداقل یک روز را قبل از پرواز شیراز تهران به مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس اختصاص بدهید.

آدرس مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس: فارس، شیراز، بلوار دکتر حسابی، مجتمع تجاری تفریحی خلیج فارس

مجتمع تفریحی ورزشی تپه کاج

اسب سواری در طبیعت، دوچرخه سواری بین درختان یا اسکیت و ایرهاکی؟ تپه کاج شیراز مخصوص آن‌هایی است که دلشان هیجان می‌خواهد. کارتینگ، جامپینگ، ایرهاکی، مینی گلف، پینت بال، اسب سواری، اسکیت، دوچرخه سواری و ... فقط تعدادی از سرگرمی های تپه کاج است. این مجموعه بهترین مکان تفریحی شیراز برای تفریح پیر و جوان است. شما می‌توانید یک روز خانوادگی را برای پیک‌نیک در این پارک بگذرانید یا با دوستانتان برای یک روز پر از هیجان، تجربه کارتینگ یا اسب‌سواری به تپه کاج بروید.

آدرس مجتمع تفریحی ورزشی تپه کاج: شیراز، شهرک صدرا، فاز ۲، بلوار ولایت، روبروی نگهبانی

شهربازی لونا پارک شیراز

لونا پارک از آن دسته مکان های تفریحی است که هم بچه‌ها با آن خاطره دارند و هم پدر و مادرها. لونا پارک شیراز یکی از اولین شهربازی های ایران است. اگر دلتان می‌خواهد یک شهربازی نوستالژیک با چشم‌انداز کوهستان را تجربه کنید باید به لونا بروید. جیغ کشیدن روی رنجر، سوار بشقاب پرنده شدن، تماشای بچه‌ها از پشت شیشه در پیست ماشین‌ سواری، برای تمام این تجربه‌ها بد نیست سری به این شهربازی قدیمی بزنید. از همه مهم‌تر اگر دوست دارید تمام شیراز را از بالا ببینید، باید سوار چرخ ‌فلک ۱۰ متری لونا پارک شوید. اگر بعد از سال‌ها به شیراز سفر کردید و دلتان حال‌وهوای گذشته را می‌خواهد، چند ساعت قبل از پرواز شیراز تهران بهترین زمان برای چرخ‌وفلک سواری در لونا پارک است.

آدرس لونا پارک شیراز: شیراز، بزرگراه جمهوری اسلامی ایران، بلوار آیت الله ربانی، جنب دروازه قرآن، لونا پارک شیراز

پارک آبی کوثر

مهم نیست که به دنبال یک آرامش محض در اعماق آب هستید یا می‌خواهید بالاترین سطح هیجان را تجربه کنید، پارک آبی کوثر بهترین گزینه است. یک روز تمام در استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و گوش دادن به موسیقی در زیر آب می‌تواند هرکسی را سر ذوق بیاورد. از طرفی اگر حسابی بی‌حوصله هستید، می‌توانید تفریح در چاله‌های فضایی یا سرسره‌های بلند و هیجان‌انگیز را تجربه کنید. از همه مهم‌تر نیازی نیست نگران سطح کیفیت آب باشید. آب این پارک ترکیبی نزدیک به آب معدنی دارد وکاملا زلال و تمیز است. اگر به دنبال یکی از بهترین مکان های تفریحی شیراز هستید حتما پارک آبی کوثر را در فهرست‌تان جا بدهید.

آدرس مجموعه آبی کوثر: شیراز، بلوار فرهنگ شهر، ایستگاه ۱۱

با مکان های تفریحی شیراز آشنا شوید

 پیست اسکی پولادکَف

مهم نیست که بهار به شیراز می‌روید یا اوج زمستان، پیست اسکی پولاد کف همیشه برف دارد. اگر می‌خواهید یک روز کاملا متفاوت را در شیراز تجربه کنید، پیست اسکی پولاد کف را از دست ندهید. شما می‌توانید شب را در هتل چهار ستاره این پیست بمانید، سوار بر تله‌کابین از بالا به کوهستان نگاه کنید، در یک رستوران کوهستانی ناهار بخورید و از برف بازی لذت ببرید. البته اگر اهل اسکی هستید حتما وسایل اسکی را با خودتان ببرید.

پولادکف حتی در اوج تابستان هم جذابیت‌های خودش را دارد. تماشای دریاچه مصنوعی و گشت‌وگذار بین چادرهای عشایری از آن دسته تجربه‌هایی است که هر روز تکرار نمی‌شود. اگر از تمام جاهای دیدن و مکان‌های تفریحی شیراز لذت برده‌اید، کافی است فقط یک روز قبل از پرواز شیراز تهران، ۱۰۰ کیلومتر از شیراز فاصله بگیرید و یک روز برفی را تجربه کنید.

آدرس پیست اسکی پولادکف: شیراز، استان فارس، کیلومتر ۱۰۰ شیراز، سپیدان، مارگون

با مکان های تفریحی شیراز آشنا شوید

خرید بلیط شیراز تهران در فلای تودی

بلیط شیراز تهران کی ارزان می شود؟ شاید باورکردنی نباشد ولی شما می‌توانید با یک حساب و کتاب ساده، دقیق ترین زمان برای خرید ارزان ترین بلیط پرواز شیراز تهران را پیدا کنید. برای این کار باید به سایت فلای تودی سر بزنید.

این سایت یک نمودار قیمتی دارد که ارزان ترین، قیمت متوسط و بیشترین قیمت پرواز را در بازه های مختلف نشان می دهد. کافی است چند لحظه به این نمودار نگاه کنید تا متوجه شوید بهترین بازه و حتی بهترین روز خرید بلیط چه زمانی خواهد بود.

حالا برای پیدا کردن قیمت دقیق بلیط‌ ها می‌توانید به تقویم قیمتی فلای تودی سری بزنید. قیمت بلیط ها تا یک ماه آینده در سایت قابل مشاهده است. همچنین با ورود به سایت فلای تودی و ثبت نام، در صورتی که گزینه اطلاع از آخرین قیمت ها را فعال کنید، آخرین تغییرات قیمت بلیط برایتان ایمیل و پیامک می‌شود، بدون اینکه سایت را چک کنید.

فلای تودی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است و به شما اجازه می‌دهد همه‌چیز را قبل از خرید چک کنید. اگر به دنبال بلیط ارزان پرواز شیراز تهران می‌گردید حتما سری به فلای تودی بزنید.

کد خبر 724244

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز