نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر ۶ مدل از ۱۰ مدل براندازی امتحان شده در کشورهای دیگر را به طور همزمان اجرایی کرده است.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد

به گزارش همشهری آنلاین، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با اشاره به اغتشاشات هفته‌های اخیر در کشور گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی را علیه کشور ما به راه انداخته که دارای جنبه‌های مختلف اقتصادی، رسانه‌ای و ... است.

وی افزود: در کشورهای مختلف تاکنون ۱۰ مدل براندازی پیاده‌سازی شده که همگی به نتیجه رسیده و براندازی حکومت در این کشورها اتفاق افتاده که ۶ مدل آن در اغتشاشات اخیر به صورت همزمان پیاده‌سازی شده است.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدل رسانه‌ای، سایبری، اقتصادی، کشته‌سازی، تحریک قومیت‌ها و تجزیه کشور ۶ مدلی است که در اغتشاشات اخیر در کشور ما به صورت همزمان پیاده‌سازی شده است.

ابوترابی خاطرنشان کرد:‌ روزانه ده‌ها سلاح گرم که طبق برنامه دشمنان بنا است پیاده‌ نظام‌های‌شان در کشور برای انجام عملیات نظامی و کشته‌سازی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه منتقل شود کشف و ضبط می‌شود و اینها همه نشان‌دهنده همه جانبه آنها برای ضربه‌زدن و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

کد خبر 724191
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha