«اگر کشور ایران سقوط کند تمام صف‌آرایی که اطرافش درست کرده هم سقوط خواهد کرد که شامل عراق، سوریه، لبنان، یمن و همچنین غزه است»

ایران - اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت:  شنیدیم که، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی در یک برنامه تلویزیونی با دعوت از افسر پیشین اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی از او خواست تا نظر خود را در مورد این گذاره که «ملت ایران مشغول حکومت خود شده‌اند» بگوید. «مردخای کدار» در این برنامه اما پاسخی قابل تأمل داد و با رد کردن موجودیتی به نام «ملت ایران» مدعی شد: «چیزی به‌ نام «ملت ایران» وجود ندارد، چیزی که هست شهروندانی هستند که متعلق به قومیت‌های مختلف هستند. آنها احساس ملت ندارند و آنچه که ما امروز می‌بینیم دقیقاً همین ماجراست».  

وی درحالی که پرچم گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب الاحوازیه در کنار پرچم رژیم صهیونیستی پشت سرش بود به آن اشاره کرد و با نام بردن از قومیت‌های مختلف ایرانی گفت: باید همه اقلیت‌های خواهان استقلال را مسلح کرد، آموزش و پول داد. این همان چیزی است که کشور را تجزیه خواهد کرد.

سقوط ایران دقیقاً همان چیزی است که به نفع بازی ماست. اگر کشور ایران سقوط کند تمام صف‌آرایی که اطرافش درست کرده هم سقوط خواهد کرد که شامل عراق، سوریه، لبنان، یمن و همچنین غزه است»

در دو ماه گذشته مقامات و رسانه‌های رژیم صهیونیستی و فارسی‌زبان بیگانه به‌صراحت از مخالفت خود با موجودیت «ایران یکپارچه و قدرتمند» سخن گفته‌اند.

کد خبر 724019

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمود خانلاری IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    5 2
    الحمد لله الذی جعل أعدائنا من الحمقی..(امام صادق علیه السلام) خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها آفرید. جنایتکار صهیونیست همه ژن های DNA تو سرشار از حماقته. هزاران هزار شهید اقوام ترک، کرد، فارس، بلوچ، عرب، ترکمن، گیلگ و مازنی عزیز نشان از حس عشق به وطن دارد. زمین را از وجود منحوستان پاک خواهیم کرد. نصرمن الله و فتح قریب ...
  • مصطفی IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    9 1
    انشالله این آرزو را به گور می‌برند.صهیونیستها منفورترین آدمهای روی زمین هستند و فقط با حمایت استکبار جهانی است که هنوز نفس می‌کشند.اشغالگرانی که به هر هر جنایتی دست میزنند و پاسخگو به هیچ کس هم نیستند.اینقدر حمایت از این کشور جعلی از کشورهایی که دم از حقوق و آزادی و عدالت میزنند شرم آور است.حالا باعث تعجب است که بعضی‌ها در کشور خودمان فکر می‌کنند که چنین کشورهای بیشرمی دلشون برای ما میسوزد.زنده باد ایران و جانم فدای ایران.